Voorstellen

Hallo!
Ik ben Lisette en ik ben 14 jaar. Ik zit nu in 4 havo. Ik doe aan rhonradturnen, piano spelen en scouting. Met scouting backpack ik best veel… Ook ben ik vaak in het buitenland op vakantie geweest (helaas willen mijn ouders altijd in een huisje). Ik ben in o.a. Engeland, Schotland, Belgie, Duitsland,Frankrijk, Denemarken, Luxemburg en Italie geweest. Ik wil graag ooit nog eens naar India, Indonesie, Brazilie, Australie, en (Noord)Amerika. Ook wil ik ooit nog eens naar Afrika. Als reis of om te helpen bijvoorbeeld met waterpompen of scholen bouwen. Ik hoop dat jullie nu een beter beeld van mij hebben.

Groeten Lisette

Hallo Lisette
Welkom op deze forum en wij vinden fijn dat jongen meisjes door ons forum zich aangetrokken voelen om de wijde wereld te verkennen !
Mijn persoonlijke mening is dat je een beetje te jong bent om “free” te zijn; dit is wat ik denk, maar dit wilt niet zeggen dat je dromen moet laten varen.
Neem je ouders ook mee naar deze forum en vraag wat ze van vinden…
De wereld is groot genoeg en als je alle landen van de Aarde wilt bezoeken, ik vrees dat je niet allemaal kunt zien…hoewel…je weet maar nooit…
Zo, dit zijn mijn gedachten; aangenaam om kennis te maken,
Groetjes
Sopirla>>>