Hallo, ik ben drsMiep en 26 jaren jong;) Ik ben afgelopen zomer voor het eerst buiten Europa geweest met vriendlief en wel in Thailand voor 2,5 week. Daarvoor in verschillende landen in Europa geweest op vakantie (Griekenland, Spanje, Italie, Duitsland, Frankrijk, Zweden, Turkije, Kroatie, Polen). De rondreis buiten Europa smaakte naar meer en dus ben ik voor deze zomer aan het orienteren naar onze volgende bestemming. Omdat we helaas gebonden zijn aan de schoolvakanties zullen we in juli of augustus moeten en niet altijd het ideale weer hebben. Voor deze zomer ben ik me aan het oriënteren op onze bucketlistbestemming Japan en eventueel de VS. Dus ik zal wel op het Japanforum tevoorschijn komen.
Hoi DrsMiep,welkom op wereldwijzer!
Jeetje Thailand,daar zou ik ook graag eens naartoe willen gaan op vakantie,hoe waren je reiservaringen over dit magische land?
Nou mooie keuze om op vakantie te gaan naar Japan !Veel mensen schrikken terug voor een individuele reis naar een ‘vreemd’ land als Japan, maar juist dit land is bijzonder goed georganiseerd. Het openbaar vervoer werkt perfect, rijdt altijd op tijd en praktisch alle bekende plaatsen zijn hiermee te bereiken.
In iedergeval als je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het ** Japan Forum** hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met de voorpret, DrsMiep !
groet,georgessiam.