Voorstellen

Hallo, bij deze zal ik me ook voorstellen.

Ik ben Dennis, 41 jaar en woonachtig in de randstad. Hobbies van mij zijn dus reizen, fotografie, motorrijden.

Als kind ging ik met ouders elk jaar op vakantie. We konden goedkoop vliegen. M’n vader werkte bij de KLM, dus ging makkelijk. In die tijd zijn we oa naar Spanje, Portugal, Griekenland, Duitsland, VS (L.A.) geweest.

Daarna niet meer elk jaar weggeweest. Onder andere Californie (3 weken met auto rondgereden naar San Francisco, San Diego, Las Vegas, Grand Canyon), Parijs (met de motor naar dorpje net buiten de stad), New York (heb dat toen beperkt tot Manhatten).

Voor volgend jaar heb ik New York en nog 'n paar steden in de planning. Verder nog genoeg wensen zoals Parijs (verder dan alleen de toeristische dingen), Italie, en ik wil graag nog eens naar Japan.

Geen strandvakanties of iets dergelijks, ik vind de toerischtischte dingen en de culturele dingen mooier. Ook dingen zoals musea, architectuur en dergelijke.

Mocht ik ooit de loterij winnen, dan wil ik ook graag nog eens gedurende 'n aantal maanden met een huurauto door de Verenigde Staten reizen. Daar zijn veel dingen die ik graag wil zien en meemaken.

Hoi Dennis,welkom op wereldwijzer !
Nou Japan is een land waarbij je van de ene verbazing in de andere valt door de enorme tegenstellingen.
Nergens ter wereld gaan mystiek, cultuur en tradities zo harmonieus samen met technische innovatie en futurisme als in Japan.
Indien je nog op zoek bent naar informatie Dennis,dan kan je altijd een berichtje posten op het Japan Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met alles wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Dennis!
groet,georgessiam.