Voorstellen

Hoi,

Op zoek naar altijd weer het leukste om met mijn gezin naar toe te gaan, belandde ik op dit forum. Ik heb samen met mijn man, 3 kids, 3 jongens in de leeftijd van 12, 10 en 9. Wij hebben ruim 4 1/2 in het buitenland gewoond, in Ghana. Inmiddels zijn we alweer 3 jaar terug, maar als de mogelijkheid zich opnieuw aandient, vertrekken we zo weer… Overigens reist mijn man nog steeds veel over de hele wereld. Maar een beetje standvastigheid op dit moment voor de kids vinden wewel belangrijk.
In het verleden hebben we uiteraard Ghana helemaal gezien, maar zijn we ook vandaaruit naar Namibië op vakantie geweest. Binnen Europa gaan we vrijwel altijd naar Frankrijk en dan richting de Alpen of Pyreneeën. We wandelen graag in het hooggebergte. Dit jaar voor het eerst een Via Feratta (nog wel onder begeleiding) gedaan. En we zijn helemaal enthousiast.
Nu zijn we op zoek naar kleine campings, met grote plekken en een watertje op de camping te midden van de bergen. Eigenlijk wel eens wat anders als Frankrijk, maar het valt tegen om onze wensen in een ander land terug te vinden. We houden ontzettend van warmte!

Wie weet komen we op nieuwe ideeën op dit Forum!

Groet Nina

Hoi Nina,welkom op wereldwijzer!
Nou Ghana is wel een prachtig land om te bezoeken,indien je nog tips moest hebben dan kan je die altijd posten op het Ghana Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 met al wat je nog gaat bereizen in de toekomst,Nina!
groet,georgessiam.