Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben spekkie en ik ben momenteel aan het afstuderen. Ik zal afstuderen op de richting management Buitenruimte, onderdeel van tuin- en landschapsarchitectuur. Per augustus lijkt het me heel leuk om voor een half jaar of jaar richting engeland te verhuizen. Ik weet alleen niet goed waar te beginnen. Dus als je tips hebt wat betreft jobssites, ervaringen, wetten en regelgevingen of woonruimtes, please let me now. Thanks a lott. xx

Hoi spekkie,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je het wonen en werken in het buitenlandforum al ontdekt hier op wereldwijzer?
Indien je met vragen zit over Groot Brittanie,dan kan je altijd een berichtje posten in het Groot Brittanieforum
Nu heb je al een idee waar je eventueel wilt gaan wonen,misschien in Manchester?
Deze stad staat alom bekend als een van de coolste steden van Groot-Brittannië. Manchester heeft zichzelf opnieuw uitgevonden als een bijdetijdse metropool met moderne gebouwen, prachtige kunst en cultuur, geweldige bars en een warm welkom.
Nou wens je nog veel suc6 toe voor de toekomst spekkie!
groet,georgessiam.
Om dit bericht af te sluiten nog een mooie foto

http://www.tickets-boeken.be/i/l/londen.JPG

Hey,
Hartelijk dank voor de tips. Ik heb beide forums idd even bekeken en er zitten mooie verhalen/tips/ideeen tussen. De stad…ja das een goeie…London ligt toch wel mijn hart maar of ik daar echt wil gaan wonen…is daar zo duur :P…hahaha we zien wel wat dit forum wellicht voor moois zal brengen. THanks in ieder geval. Gr Spekkie