In Patiala, Punjab verricht Pankaj Arora ècht 24/7! samen met een team geweldig werk om de mentaliteit ten opzichte van de zwerfdieren in India te veranderen. De zwerfdieren zijn zijn “Voiceless”. (zie zijn facebook: Guardians of the Voiceless) Als je kunt, zoek hem dan op en probeer op de terugweg, voor in ieder geval één van zijn pupjes die hij zo graag een betere toekomst gunt, een reisgenoot te zijn! Ik hoop dat het gaat lukken. Er zijn voor jou geen kosten aan verbonden en ik vang de pup op. Laten we ons land daar op de kaart zetten! mail!
Mooi initiatief, succes!
Dank je! 'Tuurlijk kan ook deze luchtbrug werken! Een ge-chipte pup vliegt zó Schiphol binnen! Hij moet alleen bij vertrek wel gekoppeld zijn aan een persoon die hem in Nederland van de band afhaalt. That’s all!
Ik ben dol op honden, ik kan dus ook een straathondje adopteren en hij wordt dan naar NL gebracht zodat ik hem op kan halen? Even als voorbeeldje, wie weet een ideetje voor de toekomst.
Toppie! Meteen een tip te pakken! Ja, ook jij zou rechtstreeks aan Pankaj Arora kenbaar kunnen maken dat je belangstelling hebt voor een hond. Er mogen per vluchtbegeleider maximaal 4 honden mee in het vliegtuig. (In het bagageruim, mits er plaats voor is.) Ik werk graag met je samen om de eerste opvang in Nederland op poten te zetten. Zodra een vlucht naar Nederland gerealiseerd wordt verwacht ik dat ze het graag op hun fb-site gaan vermelden.
Interessant en nobel project.
Ik ga de Facebook pagina ook eens bekijken.