vliegticket Buenos Aires

hallo,

ik ben op zoek naar een (uiteraard goedkoop…) vliegticket naar Buenos Aires. Ik begin 21 oktober 2013 met een taalcursus in Buenos Aires en ga daarna vrijwilligerswerk doen. Begin maart wil ik weer terug vliegen. Ik wil wel een wijzigbaar ticket, aangezien mijn plannen nog niet helemaal vast liggen.
Dit is voor het eerst dat ik een ticket boek en zie door de bomen het bos niet meer. Heb wel al de tip gekregen om niet via de VS te vliegen. Kan iemand mij hierbij helpen?

Groetjes Janna

Janna je kan dus bij alle maatschappijen zoeken die op Buenos Aires vliegen en je zal er allicht wat op verdienen, maar honderden euro’s kan het niet schelen of je moet echt alles uitpluizen. KLM heeft tickets tussen de 1000 en 1100 euro, op dit moment zijn er aanbiedingen maar gezien jouw reistijd niet geschikt voor jou. KLM is de enige die rechtstreeks vliegt, ook wel een luxe… succes met je zoektocht!

1 like

Helaas zijn open tickets weinig tot nooit in de aanbieding. Je zal mazzel moeten hebben, zeker wanneer je flexibel wilt zijn.
Wat wel voordeel kan opleveren is vertrekken vanaf Dusseldorf.

1 like