Verzoek aan iemand die ofwel in Zwitserland woont of daar binnenkort naar toe op reis gaat...

Hallo allemaal,

Hierbij even een heel raar verzoek…
Jaren geleden heb ik van mijn broer een hele fijne koffiemok gekregen van de Swiss Cow Collection by Cotfer Geneva. Het is een mok met van buiten een koeienprint en er binnenin zit een beeldje van een koe (zie foto’s).

Nadat de eerste gesneuveld was, had ik de mazzel dat er net één op marktplaats te koop was. Nadat mijn kleine nichtje onlangs op bezoek was, is er helaas weer één gesneuveld. Dit keer was ik een uur te laat op marktplaats.
Ik vind de koffie nu eenmaal iets lekkerder drinken uit mijn favoriete mok (de rand is precies op de juiste dikte etc)(ja ik ben een zeikerd die een hekel aan verandering heeft).

Ik heb al eens contact gehad met de fabriek (in Lausanne), daar wilden ze me met alle plezier helpen, maar inlcusief hun verzendpartners, zou het me zo’n 75 euro gaan kosten, dat wordt dan wel een heel duur kopje koffie.

Nu wilde ik vragen of er iemand binnenkort naar Zwitserland gaat (of daar woont) die even wil kijken of er zo’n mok in de winkel te vinden is (mocht die persoon toevallig in Lausanne zijn, dan kan je ook naar de maker zelf) en of die persoon die mok dan svp mee naar Nederland wil nemen.
Uiteraard worden de kosten vergoed.

cow1.jpg

Wat een gave mok! Die wil ik ook wel :slight_smile: Helaas geen plannen om die kant op te gaan, maar hopelijk iemand anders wel. Wat kosten ze daar in de winkel?

Als ik op de website kijk, dan zijn ze in prijs omhoog gegaan, vorig jaar nog 7,50 euro, nu al € 9,30.

Moet ik (als ik iemand gevonden heb) er één extra voor jou laten bestellen?

Bestel gelijk 3 exemplaren zo heb je geen probleem mocht er alsnog eentje sneuvelen. De verzendkosten blijven waarschijnlijk idem voor 1 als voor 3 stuks zo wordt de prijs per mok minder prijzig.
9,30€ 1 mok + 75€ verzendingskosten = 84,90€
9,30€ x 3 = 27,90€ + 75€ verzendingskosten = 102,90€ komt op 34,30€ per mok.

Hele leuke mok. Misschien kan je een import business beginnen, volgens mij zijn hier al meerdere gegadigden :slight_smile:

Zou best een leuk idee zijn :).

Als alles goed gaat, vermoed ik eind van de maand mijn komende drie mokken in de armen te kunnen sluiten :biggrin:

Joehoe… mijn koffie smaakt weer als vanouds…

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170319/18c47f5574c1ddc90b566ea18d70ac0a.jpg

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app