Verwijderen bericht

Beste lezer,
Graag wil ik weten hoe een absoluut ongegronde klacht over mijn reisorganisatie dat op jullie website staat kan laten verwijderen.

Beste Fiorella,

Allereerst: zou je wellicht een link naar het topic en het bericht kunnen plaatsen? Dat maakt het voor ons iets makkelijker om te weten waarover het gaat.

Zelf kun je niets verwijderen, enkel de forumbeheerders, moderators en redactie kunnen dit. Daarnaast is het niet de bedoeling dat ieder bericht wordt verwijderd na een klacht. Leden zijn vrij om hun ervaringen te delen, ook als het negatieve ervaringen zijn.

In de eerste instantie raad ik dan ook aan om in hetzelfde topic een bericht te plaatsen met waarom het klagende lid een vertekend beeld heeft. Ik neem aan dat het een klacht is, waarbij is beweerd dat de reisorganisatie onjuiste informatie heeft verstrekt, te veel geld heeft afgeschreven of afspraken niet is nagekomen. In reactie zou je dan ook kunnen uitleggen dat het vanaf jullie kant wel helder is gecommuniceerd en dat het lid verkeerde verwachten had. Op deze manier kan je jullie kant van het verhaal verdedigen.

Als je vermoed dat iemand (bijvoorbeeld een concurrent) jullie moedwillig zwart probeert te maken, dan zullen we uiteraard hiertegen optreden. Wel vraag ik dan om bij ons onderbouwing (bewijs) hiervoor te geven.

Met vriendelijke groet,
Jurjen
Wereldwijzer Supermoderator