verwijderde berichten

Ik heb nu al tweemaal meegemaakt dat mijn bericht verloren ging als ik het wilde plaatsen. Ik log in, schrijf m’n verhaal en wil het dan plaatsen. Hier stopt de boel, ik blijk niet meer ingelogd, moet dit opnieuw doen en vervolgens is m’n hele verhaal weg!!! Dit is zeer ergerlijk, moet ik alles opnieuw schrijven! Aangezien ik nogal lange stukken schrijf vind ik dit enorm vervelend!
Hoop dat ik een reactie krijg hoe dit eventueel te vookomen is.
Gr. Joke Kruid

Hallo Joke,

Ik kan me inderdaad voorstellen dat het vervelend is als hele lappen tekst ineens verdwijnen. Als je de volgende keer bij het inloggen zorgt dat er een vinkje bij “Herinner mij?” staat, dan zou het opgelost moeten zijn. Als dat niet werkt, zou je eens moeten proberen alle cookies van WereldWijzer weg te gooien (meestal via het menu “Extra” van de browser, dan naar “Instellingen” en daar even zoeken voor de cookies).

Twee dingen die je voor de zekerheid zou kunnen doen iedere keer dat je een lang bericht schrijft:

• Na het typen, druk op ctrl+a (alles selecteren) en ctrl+c (kopiëren). Als er een foutmelding komt en het bericht is niet geplaatst, dan kun je met ctrl+v (plakken) altijd snel weer het bericht opnieuw plaatsen.
  • Zorg dat je reageert via de reageerknop (niet via het ‘Snel reageren’ onderaan de pagina). In het grote reageervenster kun je de tekst vaak nog terugkrijgen via “Vorige” in de browser (geen garantie), via ‘Snel reageren’ heb ik gemerkt dat de tekst niet bewaard blijft.

Hopelijk lukt het met bovenstaande informatie. Anders horen we het natuurlijk graag. :slight_smile:

Groeten,
Jurjen

1 like

Hallo Joke,

De tips van Jurjen zijn inderdaad goede tips.

Toch zou het sowieso niet moeten voorkomen; nog sterker, het komt normaal ook niet voor. Mocht je erachter komen wat het veroorzaakt dan zouden we het erg op prijs stellen als je ons dat zou laten weten, zodat we er iets aan kunnen doen.

Grote berichten schrijf ik zelf altijd in Kladblok (je kunt ook Word natuurlijk gebruiken) in het geval bijvoorbeeld mijn internet verbinding of computer het begeeft.

Groeten,
Jeroen

1 like