Verblijf + baan (en reismaatjes) Sydney gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben Kim Schievink, 25 jaar. Ik zoek in begin maart een baantje en verblijf voor een tijdje in Sydney. Ik ben er vanaf 26 februari en heb de eerste week in een hostel geboekt, daarna zou ik graag ergens een tijdje willen wonen! Ben voor alles in!
Tips zijn welkom !

Groetjes

Contacht gegevens kan men best uitwisselen via een pm berichtje hier op wereldwijzer!

Hoi Kim,
Ik heb spijtig genoeg je email adres moeten verwijderen !
Omdat het niet toegestaan is e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam :chin:

Op wat voor visum reis je?

1 like

Hey Willem! Ik reis op een working holiday visa voor 12 maanden!

Via Wereldwijzer app

Hallo Kim,

het ging me er om of je officieel of zwart wilde werken. Maar je mag dus werken. Dan is het afwachten of je op dit forum iets vindt of zoeken op ‘backpackers jobs (sydney) australia’. Heleboel sites. En als je langer de tijd hebt is het een kwestie van een x-aantal weken agrarisch werk doen en je kunt er een jaar whv bij krijgen. En als het allemaal niet direct lukt, kun je altijd beginnen met wwoofen, zodat je in elk geval kost en inwoning hebt.
Als je meer wilt weten van wwoofen, neem dan contact op met francine1. Ze vindt het leuk om je te helpen. En lees je in via dit topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=158986 Zeg maar even dat ik je heb doorverwezen.
Succes,
Willem

Sent from my LG-E610 using Wereldwijzer Reisforums mobile app