Vakantiewoning . Bed & Breakfast

Voor uw vakantie op de grens van Lazio en Umbrie, uit 2 prachtige delen opgebouwde eenheden. Ideaal om de bronnen van Viterbo te bezoeken, voor een bezoek aan het natuurpark"Parco dei Mostri"-Meer van Bolsena,Vico en Piediluco, De waterval"Cascata delle Marmore"bij Terni. De steden Orvieto, Todi, Spoleto, Assisi allemaal te bereiken binnen n uur.
In Bassano in Teverina(VT) ideaal en voordelig voor kleine groepen, van 2 tot 20 slaapplaatsen, een goede uitvalbasis voor vele excursies.

Altre note;Ligging op 10 km afstand van de A1 autobaan afslag Orte.
Op 10 km afstand van het treinstation in Orte alwaar n directe treinverbinding is naar Rome(30 min) of naar Florence (1uur en 30 min). Op het station stopt ook de internationale trein vanuit Munchen. Vervoer op dag van aankomst en vertrek naar trein of vliegveld Rome(Fiumicino of Ciampino)

Appartement in n villa van 2 tot 18 slaapplaatsen, bestaande uit; 6 slaapkamers, 5 badkamers, 2 keukens met open haard, terras, tuin met party tent, oven en barbequeplaats.
Te huur voor weekend, per week of bed and breakfast.
B&B Prijzen per nacht tweepersoonskamer incl. ontbijt; 50 euro
WEEKEND Prijzen incl. gas water en elektra en linnengoed 2 nachten 4 personen 392 euro - 8 personen 464 euro - 12 personen 624 euro - 18 personen 828 euro
PRIJZEN PER WEEK Prijzen excl. Gas water en elektra en eindschoonmaak 20/25 euro 2 personen 294 Euro - 4 p / 392 euro - 6 p/546 euro - 8 p / 728 euro - 10 p / 910 euro - 12 p / 1092 - 14 p / 1176 euro - 16 p / 1344 euro - 18 p /1512 euro

L.S.

Helemaal geen bezwaar tegen dergelijke advertenties, maar ik zit nog steeds een oplossing te zoeken voor mijn motto:

“Personen die vrijwilligerswerk gaan doen in Italia zouden via KLM, Air France, Alitalia of xxxx,
via Wereld-WIJZER,
gràtis moeten kunnen vliegen”…

Dat zou kunnen door …inkomsten uit advertenties. :wink:

Dus ik zit nog even na te denken. Hebt U een idee?

Distinti Saluti
Arturo
Beheerder Italie-forum