Hoi. Ik ben Michel, 55 jaar. Ik reis graag met de auto in West Europa. Enigzins actieve vakantieganger. Liggen op het strand is niets voor mij. Ik hou van de natuur, wandel graag en vind het leuk om een betje cultuur te snuiven.
1 like
Hallo Michel.
Welkom op het forum! We zitten op de dezelfde golflengte, Mijn partner en ik zijn ook dol op (auto)vakanties in Europa.! Ergens anders heen hoeft niet. We zien graag wat cultuur en zijn grote fans van wandelen. de volgende reis gaat via de Baltische staten naar Finland. En heb jij al plannen?
Groeten, Willeke & Sierd Jan