UPDATE: Win een snoeppakket van de Amerikaanse Winkel

**Win een snoeppakket van de Amerikaanse Winkel **

Wereldwijzer Amerika en de Amerikaanse Winkel geven deze week een snoeppakket van de Amerikaanse Winkel weg. Voor de snoep liefhebber heeft de Amerikaanse winkel, de winkel voor diverse Amerikaanse producten, een pakketje van heerlijk Amerikaans snoepgoed samengesteld.

Meedoen is erg eenvoudig: het enige wat je hoeft te doen is de Facebook pagina van Wereldwijzer Amerika èn die van de Amerikaanse Winkel leuk te vinden. Vermeld hieronder dat je deze pagina’s ‘leuk vindt’.

** Meld ook je naam in dit topic op Facebook. Mocht je dit niet openbaar willen mag dit ook met een privé bericht richting Hajer of Peterpastoor.**

Wil jij dit snoeppakket winnen? Je kunt tot en met 19 augustus 2011 reageren op dit topic.

.

Natuurlijk vind ik dit leuk :wink:

awsome!!!:kus:

Kleine aanvulling. Meld ook je naam in dit topic op Facebook. :wink:

Mocht je dit niet openbaar willen mag dit ook met een pm richting Hajer of mij :wink:

tuurlijk vind ik die leuk !!
smkiek
Selina Topke

ja echt wel…onwijs leuk idee…

Ik vind beide pagina’s uiteraard ook leuk en zal m’n naam aan jullie doorgeven per PM!

Erg leuk en lekker, like like :cheer: !
Ronja Jansz

Nu ikzelf ben geen “zoetekauw” maar moest ik dit snoeppakket winnen dan verloot ik hem op het Thailandforum!
Ik vind beide pagina’s uiteraard ook leuk, en zal m’n naam aan jullie doorgeven via prive bericht!!
gegroet:georgessiam

Awesome, hopelijk zitten er Jolly Ranncherb bij. Die zijn zoooooo delicious!!!

Vind ik leuk! (en de candy uiteraard LEKKER!!)

Dat zijn zeker leuke pagina’s! Amerika is voor mij sowieso vakantiebestemming nr 1. :wink:

Zullen vast geen dropjes in zitten :stuck_out_tongue:

vind ik leuk!!! lolkje

De winnaar zal maandag bekend worden gemaakt!

Alweer zo’n superleuk initiatief! Natuurlijk vind ik die pagina’s leuk. Ik zal ze zeker in het oog houden voor updates.
Je kan er niet om heen: Amerikaanse snoep is gewoon de beste: Skittles, M&M’s, enz. Net als zoveel andere dingen in Amerika.

P.S.: ik stuur je mijn naam via PM.

altijd leuk :slight_smile:
goede voorbereiding voor nieuwe reis naar tha statos des americanos :vak02:

Hoe gaan jullie de winnaars bekend maken als ik vragen mag?

Hoi Lolkje,fredjeRN heeft deze snoeppakket gewonnen!!
Zie maar op deze link! Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk.
gegroet:georgessiam:chin:

Dank je wel!!
Was wel benieuwd wie de gelukkige was geworden! hoop dat de winnaar mag genieten van zijn prijs
had wel gezocht maar waarschijnlijk met mn ogen in mn zak.