Uitwisseling Woning 1-2 Mnd.

[COLOR=purple][FONT=Impact]hallo allemaal,
ik ben al een tijdje aan het snuffelen op het net, maar ken niet vinden wat ik (we) zoeken.
ik wil nl. over 1 of 2 jaar met mijn zoon (dan 6-7) een paar maanden een klein stukje van de wereld verkennen. ik heb gezocht naar vrijwilligerswerk en ook wel gevonden. daarbij kan mijn zoon op een locale school. helemaal goed natuurlijk!! want ik wil hem dus ook juist laten zien hoe het anders is dan in nederland!! maar dat kost verschrikkelijk veel geld. nu was mijn idee, dat er gerust meer mensen zoals ik op de wereld zullen zijn met hetzelfde idee. als we nou es gewoon van huis kunnen ruilen voor 1 of 2 maanden, en voor elkaar (vrijwilligers-)werk en/of school regelen. dan hoeft het allemaal niet zo duur te kosten!! alleen een ticket en je dagelijkse levensbehoeften (maar dat ben je thuis ook kwijt).
en ik wil overal wel heen. afrika, australie, nepal, peru, mexico…maakt niet uit. als het maar warmer is als hier hahaha!!

wie oh wie kan mij helpen aan sites of misschien wel een adres van iemand (een kennis?familielid?)?

ben benieuwd, groetjes mamamarja