Tv-programma Ned 1

Mijn naam is Nienke Pluijm en ik werk al jaren bij televisieproductiemaatschappijen. Tegenwoordig bij Rene Stokvis. Heb o.a. 18 jr bij de tv - Show van Ivo Niehe gewerkt en mijn laatste programma was Blauw Bloed , een royaltyprogramma voor de E.O.

Nu zijn we weer met een nieuw project bezig, een programma over Nederlanders in het verre buitenland. Ik sta al op verschillende sites all over the world met de volgende tekst :

Voor een televisieprogramma van de publieke omroep op Nederland 1 zijn wij op zoek naar mensen die al enige tijd Nederland hebben verlaten om een nieuw bestaan in het verre buitenland op te bouwen.
Een portret over het leven dat ze opgebouwd hebben, over de onverwachte en mooie plekken in hun nieuwe land, over de typische gebruiken en rituelen van dat land. Wij zijn van plan om in een aantal dagen een mooi portret te maken. Tegelijkertijd filmen we ook in Nederland familie en vrienden: de achterblijvers.

Wat hebben de Nederlanders gevonden in hun nieuwe thuisland , maar wat lieten zij achter of beter gezegd , wie lieten zij achter.

De vraag is zijn er Nederlanders die u kent die nog wel banden hebben met hun vaderland, maar niet in de gelegenheid zijn om vaak hun geboorteland te bezoeken.
Het programma zal gaan over het nieuwe leven aan de ene kant en het gemis van familie en vrienden in Nederland aan de andere kant. Wie van de vrienden of familie wordt het meest gemist?
Wij zoeken kleurrijke Nederlanders met een leuk verhaal, niet puissant rijk, want dan kun je immers op en neer vliegen wanneer je wilt en de achterblijvers.

Bij voorbaat hartelijk dank

Vriendelijke groeten

Nienke Pluijm

Stokvisproducties
003136 5241486

Beste Nanneke,

Kijk hier anders even:
http://baca-villa.com/nl/CDO/Projecten-Baca-Villa.htm

Groetjes
Jan