Tv-programma 'Geen Weg Terug' Zoekt Avonturiers!

Beste lezers,

Gaat u bijvoorbeeld:

• Een camping beginnen in Italie?
  • Nu eindelijk die zeilschool opzetten in Griekenland?
  • Uw eigen bed&breakfast in Spanje beginnen?
  • Kortom: uw droom achterna in het land van uw dromen? Dan zijn wij op zoek naar u!

‘Geen Weg Terug’ (EO) is een programma over Nederlanders die Nederland binnenkort verlaten en in het buitenland helemaal opnieuw beginnen. Bent u zo iemand en wilt u iedereen laten meegenieten van uw droom, neem dan contact op met de redactie van ‘Geen Weg Terug’.

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes,
Vera Jansen
Redacteur ‘Geen Weg Terug’
redactie@eye2eyemedia.nl

Zijn er eigenlijk veel Nederlanders die in India willen gaan wonen? Heb nog nooit van iemand gehoord dat ie naar India gaat emigreren.

Ik zou heel graag over ± 3 jaar willen emigreren naar India. Daarvoor ben ik nu bezig met een aantal zaken bij de Indiase ambassade. Zijn er mensen die dit ook graag willen, misschien kunnen we van gedachten wisselen.

voor een paar jaar zou ik het ook wel willen, ik heb alleen nog geen geschikte bedrijven aangeschreven (lazy me)
ik heb 3 maanden stage gelopen en van een maandje vakantie genoten. ik had het daar echt naar mijn zin, ondanks een werkweek van 6 dagen per week!!!

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben van India en dat er toch iemand plannen heeft om te emigreren naar India. Ik zou het ook dolgraag willen voor een paar jaar, maar het kost natuurlijk geld en ook de nodige voorbereidingen.
Ik hoop meer van jullie te horen.
Jammer dat er niemand in de startblokken staat om te emigreren anders kon die natuurlijk meedoen met het programma.