Op onze reis terug uit brazilie hebben we een tussenstop in atlanta van 12 uur!Heeft er iemand tips of we iets kunnen doen in atlanta, 12 uur is nl erg lang op een vliegveld rond te hangen.
Wat voor weer is het daar in december, en hoe ver is het van vliegveld naar stad?
b.v.d
Aan leuke dingen om te doen/zien kan ik je niet helpen. Ik zie wel op Google Maps dat het vliegveld in een suburb ligt en direct aan de snelweg. Stop je koffers in een locker (voor een transfer moet je helaas altijd je koffers afhalen in de VS), pak een taxi en je zit razendsnel in het centrum.
Het winterklimaat (volgens Wikipedia) is in januari gemiddeld 5°C.
Brrr…5 graden…klinkt niet echt aantrekkelijk om dan iets leuks te gaan doen!haha!maar toch bedankt voor je reactie!
Misschien moeten we even een hostelletje opzoeken,waar we even lekker kunnen relaxen en douchen.
Ik ben een paar dagen in Atlanta geweest voordat ik door ging naar andere staten, ik ben in het aquarium geweest, schijnt het grootste te zijn van de staat of zoiets dergelijks… Was niet zoveel aan, niet veel bijzonders vond ik het. Verder is Atlanta wel leuk om doorheen te wandelen, of waarom neem je geen taxi en zegt dat je gewoon wat wilt zien van de stad?? Het vliegveld is vrij vlakbij het centrum. Goed te doen met de auto. Ik ga rond kerst ook weer naar Amerika, maar dan wat zuidelijker. Veel plezier!!