is deze ook goed ? Of die ander beter ? :wub:
@Beps: :dag:
Marifran: Je kunt je aansluiten bij de DDD… De Demente Drieling… Roanna, Toos en Ikzelf zijn daar al lid van :dope:
Kaylo ![]()
@Kaylo: Die je hier voor had
En heeft niks te maken met leeftijd, Cyn heeft er al vroeg last van, vooral in vakantietijd:lol:
toos : moeilijk mens ! :finger:
@Kaylo: En bedankt:mad::finger:![]()
Hoi allemaal, ff gauw bijgelezen, het is rustig op werk.
**
@Bloem, we mogen wel om 9 uur brginnen, als we alle foto’s willen bekijken!!! Laat je bed het maar niet horen!
@ Brenniej, gauw terug naar het Turkse klimaat!!
@ Cyn, grappig, als je zo opeens aangesproken wordt door een ver familielid!!
@ Lunchen??? Dat maken wij hier zelf, kan altijd kiezen, ik bepaal wat er gegeten wordt, Grrrrrrrrrrr. Passen de gasten zich maar aan. Maar meestal zijn ze erg tevreden hoor!
@ Viva, bij jou zit toch ook S****o? kan je toch ook lekker gaan lunchen?
@ Kaylo, haha, ben ik niet meer de een na oudste!(Roanna was altijd de oudere, na mij (51, ikke dus)
@ Bep, balen zeg, van het pupje, moet je nog langer wachten.
**
Verder iedereen het beste, op deze bijzonder nare druilerige dag. Ik voel me net als het weer, na het gesprek bij de advocaat vanmorgen.
Als het allemaal meezit gaan we voor de "flits"scheiding, morgen al op het gemeentehuis regelen, dus dan zijn we morgen al niet meer officieel getrouwd. Maar hebben geregistreerd partnerschap. En als dan de stukken van de advocaat er zijn, kunnen we direct scheiden. Hub heeft vanavond gesprek over een appartement wat leeg staat, bij een vriend van ons, dus als het allemaal meezit kan nog voor de kerst alles geregeld zijn. Als het dan toch moet, dan maar zo snel mogelijk!!
Ik hou jullie op de hoogte, ga nu opruimen en naar huis, ben het zat, bleeeeeeeeeehhhhh.
Xje, Mar
Toos:
Ja sommige periodes heb ik er erg veel last van!!! Al gaat het de laatste tijd wel goed!!! Maar goed… heb gister ook weer dementie-remmers gekregen… ![]()
Mierre: :kus: :kus:
@ cyn, dan moet je je instellingen aanpassen, want 530 op 2 gb is wel errug weinig!!
ik heb mn foto’s altijd op 1600 bij 1200 en das groot zat!!
@ miere, mag dat nog? flitsscheiding?? dacht dat dat afgeschaft was per 1 jan 2006 en dat je toch langs de rechter moet
maar je zult het wel uitgezocht hebben denk ik…?
Ja moet ik ook nog ff doen… Moet zeggen dat ik dat nog niet heb uitgevonden hoe dat moet ![]()
@Miere: :kus:
@Cyn: Dementie remmers, waar kan ik die krijgen:D
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos/Roos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Bij de GGD!!!
Bloem: ik heb even de link van je log doorgegeven aan het nichtje van mijn collega… Zij wil de treinreis moskou-Beijing misschien gaan maken… ![]()
toos : gnagnagna !!! :unibrow:![]()
miere : scheiding gaat wel snel. Is misschien beter zo ![]()
Zal daar ook eens langs gaan, wie weet helpt het
En ben ik hier bijna de op 1 na oudste ? Ben nog MAAR 45 zenne :frown:
Misschien heb mn goeie lenzen niet in of wordt ik toch dement, dit is toch een andere lalalamaaaaaaaa
Mijn ouders hebben het ook meteen genomen…
:nod: Waren meteen €240.- armer… :paranoid: