brenniej : doos kleenexjes naast je bedje en er terug in :slapen:! Veel te koud om eruit te komen
Brenniej…slaapkopje heerlijk groot gelijk als je het kan
Toos…plantjes gewoon een plekkie geven is zonde als ze doodgaan.
Bloemmie…br. kroket lekker hoor…wij hebben geen pauze, dus ook nog niets gegeten, heb wel honger…nou ja nog een uurtje en dan naar huis.
Beps…ja stoepje niet gezien, en nu???
O vanaaf weer House heerlijk mijn avondje…
en het is weer mega koud buiten…bah.
Zo erg als bij jou is het (gelukkig nog) niet beps. Vervelend is wel het constante wakker worden 's nachts. Ben ik natuurlijk 's ochtens niet te pruimen ! :unibrow:
@ Kaylo: jaa ik zit nu ook lekker in me bedje met laptopje op schoot…Ikke kom vandaag niet uit me bedje!![]()
Ik ben verkouden, maar het lijkt ook wel of ik ergens allergish voor ben!
Ik nies echt gewoon gemiddeld 10 keer achter elkaar… dat is toch geen verkoudheidje meer! haha
Viva,is de bom nog niet gebarsten op je werk???
brenniej,heerlijk zo’n dagje en buiten is het ook niks dus geef je groot gelijk.
beterschap brenn…!! idd niet normaal zo vak achter elkaar niezen
toos : inderdaad zonde van de kamerplanten om buiten te zetten
Broodje kroket en broodje ragout :retard:? Wat zit daar tussen dan ?![]()
@Brenniej: Beterschap, wanneer moet je weer werken??
@ Toos: ik ben morgen ook nog vrij!..en dan donderdag en vrijdag weer… en dan het weekend vrij!..![]()
Nee de bom is nog heel…wel alle twee een bezwaarschrift ingeleverd, en daar moeten ze wat mee. Ook andere functie’s erbij gehaald, en daar de omschrijvingen van gebruikt, en nu het probleem bij de directeur neer gelegd…nu heeft zij het probleem. wij niet, als ze niet akkoord gaat dan stoppen wij met de werkzaamheden die we al vanaf april doen hihihihi…lekker boeiend.
@ viva :kus: zo werken houdt niemand lang vol
@ beps, weer rugpijn? te veel bijgebabbelt ?? :unibrow:
Brennie niet ziek worden he voor zondag…
Brenniej: Ik denk dat je een zware allergie voor Nederland hebt!!! Beterschap :kus:
Viva: :kus: wat een gezeur zeg op je werk!!
Bloemmie: ik moest op Malta nog aan je denken… Ze draaiden Justin T. met sexy back…
Nou broodjes zijn op… Lekker hoor!! ![]()
Bloem…over het kwaad worden op mijn werk ben ik heen…ben echt onverschillig nu…ze willen niet, nou dan niet…willen ze wel ook goed…maar haal echt overal mijn schouders voor op…
@ Viva: Neeee hoor… Ik wordt niet ziek… heb nog ff de tijd!!
en anders bestaat er nog paracetamol!!!
ikke kom no matter what happend, dont worry!!!![]()
@ Cyn: jaaa, ik kom in NL…en begin als een gek te niezen whahaha…
daar zeg je me nou toch wat!
Even langs de dokter…ja mevrouw U MOET zo snel mogelijk NL verlaten…Goohhh Dokter wat ergg!!!;);)
hahaha
@ Viva: ook al zo een bende op het werk… Nou bij mij…ooohh ooohhh…dat is al 2 jaar een puinhoop…Nu zijn er van de leiding 3 ontslagen en komen er allemaal mensen van buitenaf…Ikke weet het ook allemaal niet meer…Maar ik trek me er niks meer van aan… Ze luisteren toch niet!..Ik doe me werk… Ik ben er voor de mensen…
That;s it… Extra werken… No way…Neem nog liever een krantenwijk erbij!;)![]()
okey
alle foto’s teruggebracht tot 5,5 gb, 4070 foto’s nu nog… best goed gedaan? 1200 delete…?
anyway moet nu nog op zoek naar een cd’tje waar alles op kan…
bloem : heb je je sokken al gevonden waar je gisteren naar op zoek was ? ![]()
Bloemmie: Kwalitatief goed bezigggggg!!!
DRUKKKKK EN ook om me heen…inbound bij onszelf en van die outboundmutsen die tussen ons in komen zitten omdat er geen plaats is :retard:
@Viva: Laat je niet :retard: maken… Dat moeten zij worden!!!
@Bloem, jammer, net te laat, was al weg met een te dunne jas, 5 graden, koud, hagel en regen, je zou maar op de fiets moeten.
Toch geen wonder dat je verkouden wordt en last krijgt van rugpijn.
@Toos, kamerplanten is wat anders, had ik vorig jaar van mijn vader meegenomen, een paar zijn er dood, maar 1 orchidee blijft maar prachtig groeien en bloeien. Heb ik nu aan mijn schoonzus gegeven dan weet ik zeker dat hij goed verzorgd wordt.
@Brenniej en Viva, wat een narigheid op de werkvloer, heeft zeker weer met bezuinigingen of fusies te maken, zo wordt je langzaam gek of ziek gemaakt. Makkelijk gezegd, trek het je niet aan als je er middenin zit.
Kleinkind doet spelletje met opa zodat oma weer naar de computer kan, errug :evil: