Nu ik hier over spuiten hoor.
Moet deze week nog even de griepspuit halen:eek:
heb al zo lang geen spuiten meer gehad…
laatste was tegen hepetitus (verkeerd geschreven?) B…zo’n 3 jaar terug…
Ach komt wel goed hoor… Ben niet zo’n watje… Dus dat scheelt… :so::redface:
dat scheelt…![]()
En zoals je zegt Cyn,tis altijd makkelijk om ze alvast te hebben
ikke ben ermee weg, ga sporen naar Gent !
Iedereen nog leuke avond en tot morgen !!! ??? :dag: en :kus:
Ok, meiden,…ik heb een HEEEERRRRLIIIJJKKKKEEE buurman…snoepje van de week, maar helaas hij zit niet op mij te wachten…hij is getrouwd(maar Cyn zegt altijd dat alles stuk kan…) En ja hij is niet blind voor leuke meiden, en hij vind Bloem een leuke meid, maar ook andere meiden… hihi!!!
Hier zijn het vandaag allemaal ZEURPIETEN…zeker doordat Sinterklaas binnenkort binnenkomt…
Ook weer even hier, vriendin weg, beetje gepoetst. Geen zin maar soms moet het he. Bijgelezen en nu moet ik nog even naar de buren. Buurmeisje was gisteren jarig en kunnen maar op 1 plaats tegelijk zijn he.
@Beps
Geen dank hoor :kus:
@Rodemi
Op een gegeven moment houdt het op he … geen geld, geen gastouder.
@Viva
Wat een mooi artikel voor een schattig omaatje! Heb een zwak voor omaatjes (voor de meesten tenminste he Cyn) maar dat wist je wss al he.
@Bloem
Lekker in het grote bed van paps en mams. Ze is je lekker aan het verwennen nu je er weer bent! Jij haar ook hoor, behulpzame kostganger! Wel uitkijken want straks laten ze je niet meer gaan.
@Marifran
Leuk je ook hier te zien, babbel lekker mee, is gezellig!
@Kaylo
Dat is het betere werk! Er even tussenuit met je collega’s.
@TRL
Lekker blijven bellen … de aanhouder wint! Ja filiz, 2 zielen … 1 gedachte!
@Antonieq
Zie het maar eens te winnen van zoveel Ajax-fans!
@Filiz
MMMMMM lekker cake … Heb je een stukkie over?
lastig ja , @j@x fans …en nog vrouwen ook :nod:
Ik ben benieuwd… naar die HEERLIJKEEEE buurman van jou!!! En inderdaad alles kan stuk :redface:
@Antonieq
Niet alleen maar lastig, dubbel lastig zelfs.
@Cyn
:biggrin::finger:
Ennuh … ook al ben je geen watje. Succes vanavond met de spuiten.
@marion…ik zal een stukje bewaren en zondag meenemen
Marion: gaat wel lukken hoor!! Moet om 19.05 uur… Zullen jullie aan me denken!!!
Hihi, Cyn ik zal aan je denken, en aan degene die je gaat prikken, en telepathisch zorgen dat HET PIJN DOET !!! :lol:
Zo, ben d’r weer. Gelijk even naar de apotheek geweest voor mijn broodnodige rust. ![]()
@Viva: Ja, bijna vergeten, maar wat een mooie foto en een leuk artikel in de Stent** van en over je Oma. Heel leuk en inderdaad, wat ziet ze er nog goed uit! Zo wil ik ook wel 100 worden.
@Bep: Maar ik kom toch ook niet aan jou buurman? Is die zo leuk dan? Hi, hi.
:crybaby:
:mad:
@Roanna: Ja hij is echt het snoepje van de week!!! Zoooo :wub: Als ik vrijgezellig was dan wist ik het wel
@Cyn: Ben ik lief he…
@Bloemmie: Stil aan de overkant!!
@Bep: Nou, ik moet toch eerdaags nog een keer die kant op, naar mijn neef die ook in jou town woont, dan kom ik even kijken of je de waarheid spreekt. ![]()
cake uit de over…(ziet er heerlijk uit) overschotel erin…nu tijd voor the bold…
tot straks
Zal wel eens kieken of ik m op mn telefoon kan zetten, zn koppie dan… JAmmiiieeee!!!