Turkish Tea Time deel 63

4000?!?! Haha nou dat wordt lachen!! Jullie gaan zeker aan de wijn?

@Cynthia,

je bedoel teletext 819?

Is gewoon alfabetische volgorde ,trekt wel weer bij /recht :smiley:

4000 nog maar :smiley:

ikke ga boodschappen doen :dag:

Antonieq: Ja 819 ja… Maar is op basis van doelsaldo he :tongue: Toch wel mooi dat Az gelijk speelde… Lopen ze tenminste niks in!!! :smiley:

JA, ik was al blij dat AZ pssvee van de winst afhield.
Meestal heeft pssvee meer mazzel met dit soort dingen,

maar nu ff nie :smiley:

Alfabetische volgorde???Volgens mij snap het niet helemaal Antonie;).De beste staat gewoon bovenaan zoals het hoort :wink:

Lekker Cyn nog maar 3 dagen werken.Heb je al wat te doen op te dagen dat je thuis bent,of vermaak je je nu wel?

Heb van mama 2 boeken gehad over digitale fotografie… Dus ben wel ff zoet… En heb woensdag en zaterdag vrij… Ga woensdag even wat aanklooien thuis… Misschien even sporten… maar komt wel goed… En zaterdag… ehm heb ik een DATE :hihi:

Hihi ik ook!!!

Cyn,spannend zaterdag een date vertel vertel…

Leuk boeken over digitale fotografie daar ben je wel ff zoet mee dan…En al foto’s gemaakt met je nieuwe camera?

Hai Kaylo, fotospelletje is ook leuk, jammer dat er weinig mensen meedoen.

Daarom ben ik hier, hoe meer zielen hoe meer vreugd, erg gezwellie :Dvolgens Bloem.

Ja heb wel wat foto’s gemaakt… maar niet echt boeiende… En ja mijn date… :beef::tongue:

@bloem…we zijn dus wel ff zoet zondag met 4000 foto’s!! ben wel benieuwd!!

@kaylo…lunch uitgelopen…moet kunnen :wink:

@cyn…je maakt ons nieuwsgierig!!

@trl…gewoon blijven bellen…de aanhouder wint…

@beps…waar iedereen was…? ik was in de winkel…daarna heb ik een cake gebakken die nu in de over staat…dadelijk voor het eten zorgen…
tja…zo houden we ons bezig :wink:

@cynthia , daten lijkt me inderdaad een stuk leuker dan boeken over digitale camera’s. Heb al zo’n moeite met de gebruiksaanwijzing.

Hubbie heeft van mij een dag leren fotograveren met dit specifieke toestel gekregen…hoop dat ze m ook leren dat je mensen zoveel mogelijk mijd op foto’s…zn vinger weghaald, en mij niet net aan de kant van de foto laat staan…PFFFFF

hahahahahahahahahahaha… Zo erg??? En alleen Beps en Bloem weten van mijn date aankomende zaterdag… Is nogal een spannend iets… :tongue:

Meiden Bloemmie en ik gaan zaterdag naar de zwarte markt…dönertje eten bij marmaris…jammieeeee…wie weet ontmoeten we daar aardige mensen…(Wss wel lekkere snoepjes :wub:)

@Beppie,

zulke foto’s heb ik ook nogal wat, met die vingers voor de lens.

@filiz, mmmmm, zelf gebakken cake, dan ruikt het zo lekker in huis :dope:

@Marifran… ook namens mij van harte welkom en natuurlijk ook weer gezellig. :slight_smile:

@Cynthia: La me raden? Jij hebt zaterdag een date met die knappe buurman van Beps? :vak02: Oh toch nie? Mis geraden dus!