ikke maak me geen zorgen over jou hoor, jij loopt niet in 7 sloten tegelijk…hooguit in een rivier met ollies
okey
weg…
:dag:
Bloemmie trusten en mocht ik je morgen missen een goede vlucht op viva las dusseldorff
Doeiiiiiiii Bloem:dag::dag:
denk dat ik 'm doorheb nu.
Bloem zit op dit moment niet in Nederland?
nee Antonieq Bloem zit in Thailand momenteel…klik eens op de link onder haar naam dan heb je wat te lezen…ze is begonnen in st petersburg via moskou, mongolie en tibet, nepal nu in thailand…ze komt het weekend weer terug.
Nee Bloem heeft een reis gemaakt. Is op 4 sept vertrokken via St Petersburg, Moskou, Irkoutsk, Baikal Meer, Ulaanbatar, Beijing, Lhasa, Tibet, Nepal-grens, EBC, Pokhara, Kathmandu, naar Bangkok, vanwaar ze zaterdag thuis komt
Nu ben ik weg!
:dag:
die link viel me net op ja , zag de recentste entry van 6 november toen viel het kwartje pas bij mij.
Vondt die slaaptijden al wat aan de vroege kant voor nederland.
zooo internetverbinding was net ineens weg!..vaaaaaaaag…
maar hij doet het weer!!!
heeft pappie even gefixed!!![]()
welkom terug
jongens weetje!!
ik heb egt zin in de meeting!!! hahaha
Zit nou ook al weer een tijd met jullie te kletsen en jullie
weten eigenljk zoveel over mij! haha…
dus wil jullie echt live zien nu!!![]()
vind het ook wel een beetje spannend hoor… Brenniej is namelijk
echt wel een beetje verlegen! hahaha
t’is ineens heel stilletjes geworden hier.
IS iedereen aan het eten ofzo ?
Brenniej…ik sleur je gewoon mee, ben niet zo heel erg verlegen, en heb al 2x een meeting meegemaakt…dus relax…
antonieq…inderdaad etenstijd…en het is per dag verschillend of megadruk, of doodse stilte.
@Brenniej: Ik was er de voorlaatste keer ook voor het eerst bij,ook in Utrecht en vond het ook best spannend. Was ook een beetje zenuwachtig van te voren, maar bleek helemaal niet nodig te zijn. Het was net, of ik ze al echt kende, zeg maar.
Ik heb het eten gelukkig alweer op.
Was nu even druk , de jongste heeft een vriendinnetje meegebracht en nu willen ze samen film kijken.
Kan ik weer in mijn collectie duiken
We kennen elkaar ook best wel een beetje,…maar als je elkaar een keer gezien hebt wordt het toch anders…zoals Beps zegt, dan hoor ik het je zeggen.
@Toos
Wel gewassen maar daarna niet meer aan gehad ![]()
@Viva
Heb er nog niets van mee gekregen, nog geen nieuws gehoord of gezien vandaag. Gaat spannend worden dan bij jullie aan de kust vannacht!!!
Hoor net van hub dat een vriend van ons om 19.30 uur misschien bij het nieuws (rtl4) komt.
@Brenniej
Ben je niet de enige die verlegen is hoor. Ik moet ook eerst altijd de kat uit de boom kijken voordat ik me op mijn gemak voel! En we krijgen nu meteen de hele bende over ons heen.
@Bep: Inderdaad lijkt het (zevendedagadventisten) een beetje op het jodendom, alleen is dit niet zo extreem. Velen zijn wel vegetarier, maar dat is persoonlijk. Kijk naar Antoinette Herszenberg. Zij is ook van dat geloof en ook vegetarisch. Zij komt ook altijd hier in A’doon in de kerk op zaterdag, heb ik van de familie vernomen hoor, want ik kom er nooit.
Maar wij bidden altijd wel. :nod:
Marion…heb rtl op staan…waar gaat het over, dat die vriend op tv komt.