Toos ja ik heb weekend eindelijk dacht dat er geen einde aan deze week zou komen.
Dus nu heerlijk een paar dagen vrij…althans zaterdag natuurlijk weer een drukke dag …oma he.
@Marion: Je hebt het nog niet gewassen zeker:D
Misschien is je werk de oorzaak wel van je hoofdpijn, is toch niet lekker werken zo
@ marion, neeeeee zo’n trainingsjasje heb ik echt
@ viva, ikke ga om 11.50 uur op 10 nov lokale tijd vliegen
kom om 18.10 uur aan locale tijd (voor de snelle rekenaars, ja 12 uur en 20 minuten)
en de pack is een stuk leger, niet per se lichter
heb 1 lange broek, 3/4 broek weggedaan, 1 shirt en 2 truitjes in irkutsk
heb 3 shirtjes weggedaan in koh chang
en heb 2 dingen gekocht… dus tja
een hele voorraad boeken erbij
toilettas is leger en 2 mnd medicijnen eruit
en heb net uit betrouwbare bron vernomen dat het de 18e koopzondag is in utrecht!!
banana
banana
@Bloem: Loperamide (caps) en daar blijf ik maar even mee doorgaan.
Hier wel wind, maar nog geen storm.
Wel andere wind ![]()
Enneh… de 18e november is het koopzondag in Utrecht voor de liefhebbers en voor diegenen die de topic van meeting nog niet gelezen hadden. ![]()
Bloem kan je daar antwoord op gegeven volgens mij heeft zij een keer onbetaald verlof genomen…Antonieq
enne zeg maar viva hoor is anders zo lang die naam.
@ chocopads
waarom zou je die dingen kopen??
waterkoker aan, zakkie chocopoeder, water erop ff roelen en klaarrrr
@ roanna, ja die bedoelde ik!! kon niet op de naam komen
zijn toch gewoon via de apotheek vrij verkrijgbaar??
@ viva,m ja doe 3 dingen tegelijk
wilde net antwoorden
@Roanna: Kijk maar uit met die loperamide, voor je het weet heb je een verstopping
@ antonie
heb vorig jaar 6 mnd onbetaald verlof gehad
nu hebben we ziektekostenverzekering, maar of je wel of niet werkt
die loopt gewoon door
je persioen staat stil, net als je vakantieopbouw, maa ja… voor een mndje… is nog te overzien
mbt belastingen weet ik niet…
loperamide moet je slikken tot het niet meer nodig is
dus na de 1e vaste ontlasting
Ik ben even snel eten.
Kijk zo wel weer terug wat ik gemist heb ![]()
zeggeuhmmm
hebben jullie ook zo’n dorst??
wie schenkt me ff bij
heb al een blue curacuo op en een mai tai ![]()
@ antonie, smakelijk!! enneuhm… dat wordt bijlezen straxxxxx
he Bloem ik heb je bijgeschonken ik neem zelf een pina colada…
@Toos & Bloem: Oh, nou ik heb me laten adviseren door de apotheek, dus ik zie wel wat er van komt. Nu was het iedere keer, als ik dacht dat het over was, begon het na het warm eten a,avonds weer. Dan maar even een verstopping. Als het zo door was blijven gaan, had ik niet naar de Meeting kunnen komen en daar moet ik toch niet aan denken, dat ik er dit keer niet bij kan zijn. :so:
Roanna, ik dacht dat je geen last meer had, maar met de pillen doorslikken, weet je het niet.
Roanna je hebt nog ruim een week, om helemaal op te knappen, ik weet niet wat erger is de F1 of een verstopping…daar krijg je het helemaal zo benauwd van.
@Viva: 2 dagen geen last en gisteravond na het warm eten… nou zal je de rest besparen.
Wat schaft de pot vanavond ik heb werkelijk geen flauw idee wat ik moet eten, ik heb vanalles in huis. maar kan niet beslissen wat ik ga maken.