Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR
:turkey:

Sorry kon het niet laten…:zon02:

Goedemorgen.

@Beps: Gaan jullie al op vakantie dan? :wereld: Inpakken en wegwezen, dus je weet nog niet waar je terecht komt.? Heel veel voorpret hoor!!! :king: Enne…succes bij de nagelmuts en niet te vergeten bij DE bank he!!! Geef ze van jetje daar.

@Bloem: Ja, is het fris buiten? Dus ik moet straks een dikke jas aan op de scoot!!!

@Raak: Jij ook aan de skype? Altijd handig!!!

@Jill: Nou meid, je ziet er op die nieuwe profielfoto een stuk beter uit na je metamorfose. :lol: :thumbsup:

Kokkie de auto wegbrengen voor een grote beurt en heeft zolang een leenwagentje, zodat hij toch meteen door naar de boer kan. Hij gaat nog deze hele week en volgende week maandag werken en dan finito.

Ik alleen deze week nog… 10 uurtjes nog. :arrow: :arrow: :arrow:

Marion nog niet gezien… moet zeker vroeg beginnen vandaag. >>>

Ik ga me wassen en aankleden en me weer opmaken voor de laatste werkweek. :dag:

Oeps… nie goe gelezen… Marion was er al heeeeeeel vroeg. :paranoid:

Oh ja vergeten te vertellen: Mn zwager(ook gemachtigd van die rekening) gaat mee. BETER!!! hij is nog erger dan wij zelf zijn haha… Heeft al een brief opgesteld welke de manager mag lezen en naar aanleiding waarvan zij mag zeggen: NU uitbetalen of naar de directie… we gaan het horen, 16 uur vanmiddag…

spannend maar jullie kennende komt t allemaal goed. im sure!

@ roanna, ja tis fris hoor. cker wel een jas aan en misschien ook wel een sjaal… je gaat tenslotte met 60 km/h over de weg :wink:

Tuurlijk, en als ze zeggen, we gaan betalen, en zetten het zwart op wit…ook goed…maar ze moeten begrijpen dat deze 2 oudjes de dupe aan het worden zijn van hun fouten…(maar het komt goed!!)

Zo net Tom-Tom verkocht… ook weer centjes haha. Hubbie heeft verleden week een hele nieuwe van zn baas gekregen, en als hij er zuinig op is, wordt het na 3 jr zn eigendom…
Dus Gooonneeeee

@Bloem: Nou, doe maar de helft. Harder komt tie echt nie. Ha, ha. Maar hoef ook nie, want ik hoef ook geen helm op… :idea: Ik heb 't gevoelt ja… dat wordt dikke jas an.

@Beps: Oh, dan kan hij mooi het woordje doen en jij miss aanvullen. Maar ze zullen weten, dat jullie geweest zijn, hoe dan ook.

pcies, alleen ik ga niet mee haha!!! Ik ben daar nu absoluut niet nodig, kan ik mooi naar vergadering hier in L’town…

Oh… ik dacht dat je dat zei vorige week. Nouja…ik heb soms toch nog wel eens last van de DDD. :biggrin: Ben ook zo nodig aan vakantie toe.

@ roanna, scooter ze
@ beps :thumbsup: laat het de inlaws maar doen, t komt goed!

Ik zou mee, tot we erachter kwamen dat(volgens afspraak) mn zwager gemachtigd is van die rekening(hij regelt alle zaakjes voor mn ouders).
Zij hebben ook een rechtsbijstandsverzekering(mn ouders niet) dus…
Als hij nu meegaat, alles regelt, en anders eventueel(en zover gaan we echt!!) een civiele procedure opstarten. We gaan het zien…

Zo en nu naar de nagelmuts en kapper…tot vanmiddag :dag:

Goedemorgen iedereen!!!

Ook hier heel voorzichtig zonnetje;lekker hoor!!!

@Beppie naar de nagelmuts,laat je maar lekker verwennen!
Ik ben echt benieuwd wat ze bij de bank gaan doen.
@Roanna,ik zie er weer lekker uit he ik was even bij mn schoondochre langs geweest hahaha.
@Bloem staat aan het begin van een drukke week!!!

O ben het weer kwijt iedereen een hele fijne dag!

zo mensen!! er kan gestemd worden

http://www.wereldwijzer.nl/album/showgallery.php/cat/702

ik kan zelf niet op mn eigen fotos stemmen:
http://www.wereldwijzer.nl/album/showphoto.php/photo/9409
http://www.wereldwijzer.nl/album/showphoto.php/photo/9408
dus als jullie die wel de mooiste vinden… ff stemmen!!

Hello!!!

Zo ik weer terug op de aarde… Pfff heb me zoo verrot gevoelt afgelopen zaterdag en zondag… Zaterdagmiddag tijdens het winkelen kreeg ik opeens pijn in mijn rug… (ter hoogte van mijn longen) Hoest al een aantal dagen enorm, en was dus een beetje bang voor een longontsteking of bronchitis (zal niet de eerste keer zijn :wink: ) Terug naar huis direct koorts opgenomen, en had 39.1… dus wel koorts, nou ja… Maar met een hoesttablet en een molletje op de bank gaan liggen en vroeg naar bed… Gister nog steeds vrij kapot, steeds hoesten… (lijk dan net een zeehond)… Nu gaat het wel wat beter, kijken het even aan anders toch woensdag even langs de dokter…

Beps: hahahaha ja ik zie je nog zitten in je stoel in Iskandil… Hahaha… :smiley:
Bloem: irritant dat die koffers altijd zoveel wegen he… :frowning: Mijne weegt ook 5kg… :frowning:
Roanna: pannekoek met sate?? BLEGH!! Ik lust geen pannekoeken en ook sate ben ik niet dol op :wink:

Ehm… verder ik weet het echt ff niet meer… :crybaby: sorry!!

Zaterdag dus niet veel gekocht, alleen een dvd en een snoepvoorraadje voor in the plane… Vandaag gaat mams nog even kokos-olie voor me halen… (met factor!! :smiley: ) en kijken voor een strandtasje… en dan heb ik alles wel denk ik… :smiley:

Nou tot later! :dag:

@Cyn ik zou toch niet te lang wachten hoor met naar de dokter te gaan zeker als je koorts hebt.

Jill: koorts is inmiddels weg… Ga normaal niet zo snel naar de dokter, en heb woensdag pas vrij… en op dinsdag zit mijn dokter niet… :wink:

@Cyn,nee snap wel maar je vakantie staat wel voor de deur he en als ze je scannen op het vliegveld en je hebt koorts mag je niet eens weg!

@Cyn ik weet wel je hebt nu geen koorts maar je weet maar nooit he,sorry wil je niet ongerust maken maar zou het ook jammer vinden als je ziek bent op je vakantie.