Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

officieele waarschuwing over het VIP gebeuren… whatever…

zo… ik zie het al … 1 kakkelende bende… wel gek dat beps gewoon daar zit en doet wat wij strax ook gaan doen en dat jullie dan nog hierzitten en daarna gaan doen wat wij gaan doen en beps al deed… zeg maar

@ jill nee, ben juist naar de opticien gegaan vanwege de hoofdpijn. die is wel weg, maar die klote pil van mij geeft me eens in de maand hoofdpijn… zal wel snel overzijn…

ikke wilde lekker groentes eten. zaterdag gekocht (bloemkool, brocolli en worteltjes) was nog goed tot de 11e en wat denk je, zat helemaal schimmel op. zat verpakt in de groentenla :frowning: nou ja, dan maar KK- domates en witte kaas

:turkey:Beps en ouders: 10 Juni 15 dgn ADR :turkey:>>>

Linda: 12 juni familieweekend
Oma Carla en Opa Jordy: 12 juni 15 dagen ADR
Kaylo : 13 juni - 19 dagen ADR
Cynthia & Bloem: 13 Juni 11 dagen ADR
Jill: 14 juni 9 dgn Alanya
Roanna: 17 Juni 8 dagen ADR
Raak: 17 juni 11 dagen ADR
Vivaturkije, hubbie en Damber 20 juni 8 dagen ADR
Toos: 20 juni 15 dagen ADR
MK: 20 juni 15 dagen ADR
Miere011: 28 juli- 6 augustus: Adana
Viva: 15 augustus t/m 29 augustus Gumbet
Marion: 21 augustus t/m 6 september Side
Toos: 1 oktober 16 dagen Ocho Rios Jamaica

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Trl: 16 oktober Weekend Hellendoorn
Cynthia: 24 december Oldebroek - weekendje Landal

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Wr
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
25/03 Oma Carla
04/04 Beps
08/04 Jill

beppie,alvast een mega gezellige vakantie!!!>>>
Geniet er maar van en zorg dat de rest zich een beetje gedraagd in ADR.

@Bloem,maar je zit nu al een paar dagen met die hoofdpijn zou ik toch maar eens vermelden bij je volgende bezoekje aan de dokter.

@BEPS, HUBS, ANNE VE BABA: Hele fijne vakantie, geniet er van!!!:vak02:

Jeetje ik ga het nog druk krijgen met iedereen uitzwaaien :dag:, ikke, zielige achterblijver:crybaby:

Maar ja, als jullie eenmaal allemaal terug zijn, mag ik nog gaan, lekker vooruitzicht.

Hoorde net van Crazy haar Hubs dat Crazy’s vader gevallen is in het hotel, en nu in het ziekenhuis ligt in Marmaris. En hij wil naar huis, ze is het nu aan t regelen. Erg vervelend voor hun, maar vooral voor Paps. Ga d’r staks even bellen.
**
Jullie het over die Tr***** vliegtuigen…ze staan tegenover mijn werk, bij de hangar, zie al dagen lang alleen maar Transavia vliegtuigen daar staan, voor die controle, heb ze even geseind dat ze op moeten schieten!!!*

jeetje wat een rotnieuws … :frowning:

@ jill komt goed

Goedenavond.

@Miere: He, wat een vervelend bericht dan. En wat sneu voor Crazy’s vader. Tja, als je dan in het ZH terecht komt, waar dan ook, wil je toch het liefst zo snel mogelijk weer naar huis. Lijkt mij ook. Doe ze ff de groeten van mij als je haar spreekt.

@Bloem: Oh die hoofdpijn. Pffff… meid, als ik daar nog aan denk. :disgust: De ene maand erger dan de andere maand, maar had het soms ook tot aan bijna migraine toe. Nou, sterkte ermee en hopenlijk duurt het bij jou niet al te lang.

@Jill: Jij ook de koffer al weer gepakt? Of laat je die zowiezo altijd klaar staan? :smiley:

@Miere wat erg he voor crazy en haar vader,hopelijk komt alles goed en kunnen ze snel een vlucht regelen naar huis.

@Roanna ja hoor zo goed als klaar maar ik moet zeggen dat het meeste nog daat is blijf dus niet elke keer lopen sjouwen.

@Jill: Ja, dat is het voordeel van je eigen appartement daar hebben he!! Kun je gaan wanneer je wil.

@Mierre: Och die arme vader!!! hopelijk komt het op korte termijn goed!!!

Wij zijn er klaar voor, of nou ja, bijna. Ik ga zo nog even douchen, en dan even broodjes maken, en op De Stoel!!

@Beps: Moet je nog weg dan Beps? >>>

dames…het gaat een mega meeting in turkije worden zo te zien.!!
leuk hoorz…
wil jullie dan ook allemaal (alvast) veel plezier wensen…!!

groetjes

Oh Beps… doe ff doorkleppen dan. Ik wil zo graag zien, voor je weggaat, of je die ster erbij krijgt. :dope:

@Filiz: Bedankt en wat lief van je dat je toch nog even aan ons denkt. Jammer dat we niet in je buurt zitten, anders waren we nog wel ff op de thee/koffie gekomen. :biggrin:

Groetjes :kus: Roanna

Beps : hele fijne vlucht voor jullie 4tjes en ga alvast genieten. Bereid ze maar voor daar op de komende 2/3 weken he. Tot volgende week:kus:

@Filliz: Thanks dat je eraan dacht!!! Lief hoor… wij gaan de boel daar vertellen dat ze eraan komen…

@Roanna geen idee… moet nog een stukkie reizen…

Nu eerst douchen meld me over 15 min hahah

Oh ja, kreeg sms van TRL: Goede reis…toch wel lief he…

JA lief he

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Wij zijn weer veilig geland.Zal morgen even terug lezen alleen dit deel,of misschien geeft iemand wel een updateje…
Ben alleen de koffer van Cedric vergeten op schiphol

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,hopen dat niemand anders hem meegenomen heeft.Heb al een mailtje gestuurd,en morgen maar even een telefoonnr zoeken en dan ook bellen.

Zal morgen een kort verslagje neer zetten.

Beps,Eindelijke Vakantie lekker genieten met z´n allen

:dag: TRL :dag: Hallo en welkom terug. Nou, ben benieuwd naar je verslag morgen. Nu even lekker uitrusten van de reis en zo te zien hebben jullie het goed doorstaan. Nouja, op het koffertje van C. na dan. Hopenlijk krijg je’ m terug.

@Beps: Doe maar kallum aan, als je maar opschiet. :biggrin:

@Beps: Ik heb de film voor de terugweg ook gezien. Volgens mij heb ik die aleens in de BUS gezien, maar is wel lachen.