Turkish Tea Time deel- 123: in Turkiye

@roanna
Nog maar 3 dagen werken.

@bloem
Nog maar 3 dagen en een heel klein beetje werken.

@beps
Telt de uurtjes tot vertrek, ga je nog een klein tukkie doen of blijf je op?

@MK: Jaaaaaaaaaaaaaaa…nog maar 6 uurtjes werken. >>>

En dan… en dan… en dan… >>> Oh nee, niet meteen.

@MK: Eerst eten, dan trainen met Aiji, door haar wegbrengen…En dan douchen, en een tukkie(of andersom een tukkie en douchen) maar ik denk zelf dat het op De Stoel gaat worden :wink:

Moet kokkie ook alleen deze week nog werken?

Als het moet kun je nog een paar uurtjes maken, maar of dat gaat lukken… meestal ben je nog erg druk in je hoofd. Is het nog gelukt om binnen de 20 kg per koffer te blijven?

@MK: Hij wou echt nog tot volgende week dinsdag blijven werken, maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Officiel is dat werk tot de langste dag, de 21e dus, maar dan zijn wij er niet. Hij gaat nu elke dag nog werken tot maandag en dan dinsdag de boel inpakken, voor zover we dat dan nog niet gedaan hebben en dan s’middags wegwezen naar de Toekan. Dan begint onze vakantie al.

Zo nu even boven stofzuigen en dan nog schapjes doen, dus tot laters. :dag:

@ roanna owh zo ja… dan zal t inderdaad wel… dat jij gewoon meer posts hebt dan beps! hahaha
ik verdien dan met mn +20.000 wel een 9e ster… of op zn minsts een gratis vip account, maar nee :finger: officieele waarschuwing

anyways… ik trek t niet heel veel langer voor vandaag… ook nog sporten :retard:
ga vast hier afsluiten en opruimen… kan ik direct weg

:dag:

@Bloemmie: ALs ik je niet meer spreek tot zondag(na 00 uur haha…)

@MK: 1 koffer precies 20 kilo…2de koffer is rond de 16 nu maar moet nog eea in…komt goed dus. Ik ben nu op sinds 2 uur vannacht… dus ik zal nog wel ergens omvallen vanavond

@Beps: Voordat ik het vergeet… :wink:
**Ik wil jou en je familie een hele fijne vakantie in ADR toewensen en dat het maar zo mag zijn als je het voorstelt. Lekker luieren, genieten en niets doen, alles mag, niets moet…mmmm heerlijk !! Geniet ervan. Ook een hele goede reis en als ik je niet meer spreek… tot volgende week woensdag. :vak01: :kus: **

Dat is wel te bidden ja, anders wordt het wel een heeeeel lange dag.

@Roanna: Schat…je spreekt me morgenavond…haha ik heb de laptop mee… jullie zijn me nog LANG niet kwijt hahaha

@MK: Ja lekker he, kan ik lekker slapen morgenmiddag aan zwembad of strand…

Zo de pizza zit in de oven(ik ga ECHT niet meer koken haha)
En daarna de laatste klusjes…

Meld me nog wel als we Aiji hebben weggebracht(na 21.30-22 uur)
:dag:

@beps
Wel goed smeren dan, want als je wel in een diepe slaap valt…

Beps: Ik spreek je vandaag niet meer… Hele goeie reis… Geniet van de rust… want zondag zijn bloemmie & ik er :wink: :biggrin: :tongue: :kus: :dag:

@Bloem,die hoofdpijn komt misschien wel van je bril,misschien nog even wennen?Zou je niet even langs de dokter of oogarts gaan?

Haha ik wil iedereen maar naar de dokter sturen.

@Toos,ik kan me voorstellen dat je emotioneel werd toen je dochter het pashokje uitkwam in haar bruidsjurk,kan het me helemaal voorstellen.

@Beppie nu gaat het heeeeeel snel vooruit he!!!laat die pizza smaken.

@MK: Factor 30 mee haha…

@Cyn: We gaan elkaar zien…(en spreken op msn haha)

Morgenavond meiden, morgenavond va een uurjte of 4-5 hier…dan kom ik langs haha

En dan nu even op mijn gemakkie een wensje want er gaat iemande >>>

@Beps
Wat ben je al lang aan het tellen maar morgen is het dan zover. Als 1e uit het rijtje vertrek jij naar ADR!
Geen gezeur van collega’s en geen extra diensten want nu ga jij je potje leeg maken. Ik wens jou en hubs, en natuurlijk ook je ouders, een hele mooie tijd in ADR.
Geniet nog even van de rust voordat de hele bende straks komt :slywink:

Veel plezier

http://www.seasidepropertiesturkey.com/bodrum_real_estate/turgutreis/turgutreis.jpg

in Turgutreis

Waaaaaaaah Beps gaat gewoon al bijna!! En bloemmie en ik moeten nog tot zaterdagavond wachten… :frowning: WIL OOK MORGEN!!! :crybaby: hahaha… het is jullie gegund hoor :kus:

@Cyn: :finger:

@Marion: Thanks, we gaan ons best doen!!!

Beps: :kus: vind jou ook lief hoor!! :smiley: