Goeiemiddag,
Bedankt voor alle foto’s en wensen:chin::kus:. Vooral die van Roanna…:D:D. Hier alles klaar, gaan rond kwart over 4 van huis weg en vliegen rond kwart over 9. Tenminste dat is de info die ik van hub heb gekregen. Hij is niet erg spraakzaam over hoe en wat, dus moet verder maar afwachten. Zal vast goedkomen
@Toos: Oh, wat een verassing dan. >>> Nou, where ever you go, go texeco. :vak01: :kus:
@Roanna: Komt vast goed. Wie weet of ze mooie moskeeen hebben in Rome
Haha misschien vlieg je wel naar iets anders?? ![]()
@Cyn: Zou zomaar kunnen, ik heb alleen te horen gekregen dat we naar rome gaan dit weekend. Ook de meiden zijn niet erg spraakzaam, bellen niet, komen niet langs.
Ohhh familie-uitje wellicht… SPANNEND!!! Veel plezier iig!!!(en als je terugbent wel vertellen hoor haha!!!)
Rome gaat om 09.35… Istanbul om 09.20, Venetie om 09.20, Praag om 09.25… Haha hij heeft een mooie tijd uitgezocht ![]()
En hoeveel KM het was toch? :biggrin:
Tuurlijk vertel ik hoe t was, ben heel benieuwd
Misschien gaan jullie daar ook wel weer op een terrasje aan het water zitten. :redface:
Natuurlijk komt het goed Toos!!! La da ma aan je JP over.
Echt wel!!
@Cyn: Had gezien hoeveel vluchten, kan alle kanten op he.
Kreeg een powerpoint met foto’s van Rome, zou ook zomaar 2300 km weg kunnen zijn, vluchtnummers waar ik niks van kon maken, een boekje ook over rome en de naam van een hotel wat ik ook nergens terug kan vinden. Grappig he zo’n hub
Toos: wat voor vluchtnummers kreeg je?? Of zijn dat gewoon niet bestaande? En heeft hij niet geboekt via Tjing*?? Haha dan kun je daar spieken ![]()
Niet bestaande dus en het was een codesharing. Kan ik dus helemaal niks mee. Nee geen tjingo, heb ik gekeken
Mijn gevoel is trouwens dat jullie naar Istanbul gaan… Maar goed… misschien oko wel niet ![]()
Oh meiden ik ben echt dom!!! M. wil graag een az-shirt… maar die zijn nu niet te koop vanwege nieuwe naam op de shirts etcetc… En nu zei ik met me domme kop… Ik koop dan wel een nieuw shirt in de zomer en die krijg je dan wel in september… Dus hij alleen maar smileys :D:D:D Kom je in september??
Dus ik echt fck fck… maar de mazzel was dat ik het in het turks had gezegd… Dus ik zei ja… net als de vorige keer rond sinterklaas… Dus hij ohh… maar eylul is september… maar je komt dus pas in november?? Pfffoeh daar kom ik weer mooi onderuit ![]()
Misschien is het wel 23.00km, gaan we naar Veere, haha
En had M. t door dan?
Had dit nog toegevoegd ![]()
MU*S!!! HAHAHAH
@Toos: Ik denk ook Istanbul!!!
Ik weet het morgen op schiphol dus ik sms wel
Toos : spannend hoor meissie:zon02:zal vast gezellig worden en ze zullen er ook vast coctails hebben
Cyn : oh oh dat was ff schrikken zeker