Kreeg gister te horen dat we een paar dagen naar Rome gaan. Er wordt flink geheimzinnig gedaan, dus heb verder ook geen flauw idee wat hub nog meer van plan is. Heb er in ieder geval mega zin in. Verder het weekend rustig gehouden, ben zaterdag nog even wezen shoppen. Heb Marlies in de uitverkoop gekocht, ging 70% korting af. Dus is zeker de moeite
@Beps: Sterkte vandaag:kus: @Kaylo: Had je wel zo willen zien:evil:, gelukkig is alles toch weer goed gekomen.
kijk eens aan Toos, ff een snoep reisje in het verschiet, ga je vliegen of met de auto??? Heel veel plezier hoor meis, het is je gegunt, marlies gekocht, ik verleden week, ook in de opruiming, en Damber ook, dus we hebben weer genoeg uitgegeven daaraan nietwaar.
Ik zaterdag een nieuwe bril gekocht wordt er zo ondertussen gallisch van mijn ogen in een jaar tijd gewoon 0,75 achteruit gegaan, het is de leeftijd wordt gezegd, moet nu bijna op het einde zitten van de achteruit gang heb nu gewoon +3,50 voor het lezen, en + 1,25 voor veraf…tja de ouderdom komt met gebreken. Eerst maar een nieuwe bril en dan maar weer kijken of er lenzen naast kunnen. Heb Damber en hubs meegenomen ik heb echt geen brillengezicht dus er staat me niet zoveel, nu een glasbril van tommie hilfiger jawel rood met blauw aan de poten. Ze hadden hem ook met wit en beige, ikzelf had dus die uitgezocht maar Damber en hubs vonden de donkere mooier, dus maar naar hun geluisterd, wat een geld zeg gewoon 800 euro voor zo’n but bril op je neus…maar ja als je het niet kan zien is ook niet wat…
Toos: het is je gegund hoor Leuk Rome!!! Vind dat een hele bijzondere stad!!!
Viva: mijn linkeroog is in 1.5 jaar 1,75 achteruit gegaan… dat is pas veel… Maar ja… ze hebben er geen verklaring voor Dus we moeten het in de gaten houden…
Viva + toos : het zou inderdaad een kluchtfilm zijn geworden. Schaamde me dood … Daar sta je dan … pyjamabroek met witte (aansluitende)
T-shirt aan en ZONDER BH … En het was koud Hihi !!! Gelukkig kreeg ik een jas van mijn buurvrouw.
toos : leuk tussendoortje … Rome … prachtige stad
En iedereen aan een nieuwe bril toe … leuke prijsjes
Ben weer thuis…mensen wat een verdriet!!!
Ik dacht dat ik het dit keer droog kon houden(kende hem heel goed, maar toch de ‘ver-van-mn-bed-show’) maar als je dan die kinderen daar ziet staan(17-22) die KAPOT zijn…mn zwager en zus…en zijn zussen…mn nichtjes…BAH!!! ik heb hoofdpijn en ben het zat zeg maar…
Er was nog wel een hele delegatie van zn werk: 3 sprekers!!! van zn werk met alleen lovende woorden, liefdevol en vol respect… het is een troost te horen dat hij zo geliefd was daar…
Zo, hier inmiddels da crib weer ingericht en kunnen vanavond lekker weer in ons eigen bedje. Alles nu in orde gemaakt en wij vanmiddag alles weer op de plaats gezet en een bietje strak getrokken weer.
@Beps: Ik kan mij er wat bij voorstellen hoor. Zo’n verdriet. Ik weet zeker dat ik het ook niet droog gehouden zou hebben en besef dan eens temeer altijd… hoe lucky ik dan toch nog mag zijn. Pffff… vond je verhaal heftig hoor! Doe nou zelf maar even rustig aan.
@Toos: Jee… hee… wat een bofkont ben je toch weer. Zomaar even een paar dagen naar Rome. Toe maar weer, maar je weet, ook ik gun je het van harte. >>> Gaaf hoor!
@Kaylo: Jij ook al? Laatst TRL ook al. Waar zijn jullie met je gedachten? :lol: Oh, had je ook echt wel even willen zien staan.
@Viva: Ik wou al zeggen… weer een andere bril. Maarja, als het door omstandigheden moet… ja dan moet het weer he. Je kunt ook niet zonder, want dan kom je er pas achter hoe gehandicapt je op dat gebied bent, als je geen steek ziet of niet meer goed kunt lezen. Nou, ben weer benieuwd wat het geworden is. smkiek
@Cynthia: Ook al slechte ogen. Misschien teveel naar … gekeken?:lol: Nee hoor, is lastig genoeg en vooral als je nog zo jong bent en dan al zulke slechte ogen hebt. Houd het inderdaad maar goed in de gaten.
@Cyn
En nu? Ben je het paaspakketje al weer aan het klaar maken, een doosje vol (gevulde) chocolade eieren :)?
@Kaylo
Haha … je bent me er eentje! Zie je al helemaal gaan in je pyama en op je sloffen Nog een geluk dat je geen doorschijnend gewaad aan had
@Viva
OOOOOO heerlijk … vakantie!! Zou je eigenlijk ff naar de zon moeten he? Maar na de rekening van de bril toch maar ff niet
@Toos
Jij wel een reisje in het vooruitzicht. En nog wel naar Rome … gaaf zeg!!
@Beps
Verschrikkelijk om dat verdriet te moeten zien. Ik houd het ook zelden droog, beter ook, laat maar komen die tranen. Lucht tenminste wat op. :kus: voor jou!
](http://www.mijnticker.nl/)
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke :wub:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [
Hi all, ook vanaf hier niet veel te melden. Gisteren naar Frankrijk geweest voor het werk, nu thuis bezig. Ook flink verkouden.
Marion : J. is nog steeds ziek, heeft het echt dit keer goed te pakken.
Toos : gaaaaaaf naar Rome, ga er maar lekker van genieten
Beps : hoop dat het een beetje gaat na die zware dagen
Roanna de hobbiekamer weer helemaal strak.
Cyn weet niet meer wat ze in de pakketjes moet stoppen, want askim kan geen chocolade meer zien
Marion heeft niets te melden
Raak aan de snotter, en J. nog steeds ziek, beterschap voor jullie, ben je toch te dicht bij J. in de buurt gekomen hoor.
Niemand wat te melden, het wordt tijd voor het voorjaar, de zon bloemen lekker naar buiten.
Nou, eerlijk gezegd, heb ik momenteel ook weinig of niets te melden, dus sluit me bij jullie adviezen aan… laat de lente maar komen. Missschien dat er dan meer los komt in mijn hoofd. vlagnic
@Raak: Beterschap weer voor biede dan he en blijf nog ff uit de buurt van J. :redface:
@Viva: Ja, en een ruimte dat ik weer had vannacht. Ha, ha, ha.
Ga nog ff wat doen hier en dan maar weer aan de koffie.
Hier ook weinig te melden, wie kijkt er niet naar de :zon02: uit. Nou ik wel hoor, ben het helemaal beu dit weer @Raak: Beterschap voor jullie allebei:kus: @Bloem: Hoe is het trouwens met je auto?