ik ga slaapies doen., ik had vanavond niet veel tijd…effe een egootje…truste…
Ben je er al eens eerder geweest? Waait het daar net als in bodrum
Oh dat is best mogelijk Toos. Er worden een paar keer per jaar van die uitstapjes geregeld door deze reisorganisatie. Vorige keer moest mijn zoon naar Amsterdam, toen lag er een ander schip. Plus, als ze bij je dochter op kantoor geen cruises verkopen, zal ze er ook niet geweest zijn. Er waren er nu b.v. veel van de Toekop reisburo’s, viel mij op.
Ik heb geen idee of ze cruises verkopen. Zij werkt op stedenreizen.
Waar ben ik al eerder geweest Toos? In Bodrum? Nee, nog nooit alleen 2 x in Alanya.
@Viva: Geef niks hoor. Moet ook kunnen. Truste en doe kallum aan he!
Ik bedoelde in Kusa, had gekunt toch? In Bodrum staat er vooral 's middags wind, voelt het in ieder geval minder warm aan
@Viva: Slaap lekker
@Toos: Mijn schoondochter werkt zoals je miss wel weet, bij O*D en doet daar ook de stedenreizen.
Leuk, wat een toeval. Zij werkt bij Pan*tareizen, ze kent het misschien wel
Geen idee Toos. Zal Bep wel weten, maarja die ligt al te snurken denk ik. :slapen:
Zit in rotterdam trouwens
Ja, die ken ik wel van naam ja Toos. Goh, ook leuk dan zeg!
Dat denk ik ook, moe van alle examens. Zal wel een opluchting zijn
Ja, ik vind het ook heel knap van haar hoor! Ik neem mijn petje voor haar af hoor!
Ze heeft MTRO gedaan, maar de recreatiekant, maar ze vond het animatiegebeuren niks. Kwam hier bij toeval terecht en vind het heel leuk
En dat op haar leeftijd:nod:. hoor wie het zegt, ben ouder dan beps
Mijn zoon heeft ook de MTRO gedaan en vond juist die animatie wel leuk en is daarom ook een poosje na school in Disneyland Parijs gaan wonen en werken. Maar op zich zelf vond ik het al een hele leuke opleiding en mijn zoon ook.
Vond het ook een leuke opleiding, op zich jammer dat de stages niet zo goed geregeld waren.
Oh Toos dat van mijn zoon, realiseer ik me nu, is al 10 jaar geleden. (Waar blijft de tijd?) en toen was het op zijn school prima geregeld. Hij heeft in een hotel in Jersey gewerkt, op een camping achter de receptie in Ede en bij een plaatselijk organisatie/evenementenburo en dat vond hij het leukst en dat doet hij nu ook bij deze reisorganisatie.
Het jammer was dat het een nieuw opgezette opleiding was. Ze hadden veel contacten met la**al en CP. Zij was eigenwijs en heeft op een camping stage gelopen en in een hotel. Verplchte stage was in een Lan*aL park in duitsland, was alleen animatie
Maargoed, ff weer gezellig gebabbeld. Nu kan het nog, volgende week zijn we :vak01:
Voor zo, weltrusten Toos en al de anderen die nog meelezen.
Tot morgen. :dag: