@Bloem: Zou zomaar kunnen, maar ik had geen idee dat het Turks zou zijn, maar het was simpel… maar goed hotel.
Oh Bloem, kijk maar uit met die schouder. Ik heb ook zoiets dergelijks gehad met mijn rechterarm. Frozen shoulder noemen ze het en dat was zeer…au…pijnlijk en heeft me ruim 3 maanden therapie…au … gekost, eer het helemaal over was. Beterschap ermee.
Veel plezier met je dappere dodo, die vanavond zou komen.
Dodo…wie da?
mn ex
wil cd’s lenen met foto’s erop… zucht…
hoop dat ik ze ooit terug krijg, maar denk dat ik hem ga sms dat als ie niet binnen nu en een half uur komt ikke weg ben
en ja, is echt een frozen shoulder… weet niet precies hoe en wat, maar zit helemaal vast… maar ja? wat te doen? ziek melden? niet meer achter de computer??
Wat te doen? Nouja, ik heb ook gewoon doorgewerkt, maar vraag niet hoe! Computeren? Met je ene hand de andere ondersteunen. Niet normaal dus!..Maargoed, met fysio is het goed gekomen.
Oh je ex. :paranoid: Oh, nouja, wat je zegt, nu of helemaal niet. :unibrow:
zo… en weer weg
gelukkig maar
ff gekletst… weet ik ook weer wanneer ik een beetje mn geld kan verwachten enzo… hihihi
komt allemaal goed. nog ff en dat hoofdstuk is echt echt definitief gesloten
tis best een goeie jongen hoor, maar niet voor mij…
en tja, we delen toch wel een soort van historie met de honden enzo… zit ons beiden nog erg hoog…
@Bloem: kijk maar uit met zo’n schouder, laat er anders even naar kijken. Wat Roanna zegt het kan een frozen shoulder zijn, maar als het aan de achterkant zit en je kan je arm niet (goed) optillen dan kan het ook een acute slijmbeurs ontsteking zijn. Weet helaas alles van schouders
@ turkije lover, nee dat zijn de broodnodige centjes voor de reis, hij moet mij nog steeds betalen… maar het komt, langzaamaan (grooooot bedrag, kleine beetjes in 1x keer)
@ toos, nee niet aan de achterkant… komt echt door het laptoppen, heb er het meeste last van als ik dat doe… voel het precies, dus laptop nu ff anders en voelt veel beter…
ach ja
hoe is het met jou? koffer al afgestopt, herboren van de schoonheidsmevrouw teruggekomen??
@Bloem: Koffer is gepakt, net nog wat handbagage,bladen voor onderweg @Mar: Slecht bericht voor jezelf, wens je sterkte. Tja je buurman, heb er geen woorden voor dieptriest voor zijn gezien @Roanna: Lekker genoten!! Mn Broer zou die boot graag willen zien, heft alleen 1 probleem, geen tijd, heel druk met werk @Miere: Zoon geslaagd??
Ja het is er momenteel erg warm he? Nouja, we hebben toch 2 aparte bedden daar, dus hoeven niet te plakken. Ha, ha.
Nou, ik vind 30 graden al heet zat.! :zon02: