Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

ik ben film aan het kijkn…Briged jones! leuke film!!!
dan lekker slapen, morgen weer helemaal fit!!

fijne avond allemaal, XXXX

Slaap lekker voor degene die zo hun mandje gaan opzoeken:kus::dag:

Weltrusten dan dames. Slaap lekker. :dag::slapen:

Ga je ook al naar bed Toos? :paranoid:

@ roanna… voorjaar in t hoofd? ikke zie alweer rijp op de daken… brrbrrr koud!

Klopt, maar ik ben ook nie wies. :vak02:

Nee hoor ik ga nog niet naar bed, dan ben ik vannacht om 3 uur wakker

@Toos: Yes, here the same. :unibrow:

Vind je tulpen wel vrolijk hoor

Ach ja. Ik was ff in zo’n bui. :zon02: Laat ze ook even staan.

Je hebt groot gelijk hoor

Moest daarnet erg lachen om mijn schoonzusje. Ze wou een nieuw plaatje op haar MSN hebben ik had haar een aanwijzing gegeven en nu heeft ze per ongeluk ook op achtergronden gedrukt. Nu heeft ze allemaal van die puccaplaatjes als achtergrond. Ik kan het niet zien, maar zijzelf wel en ze zegt, ik word er gek van. Zo druk! Ze is nu druk doende, om ze proberen weg te krijgen. :wink:

Meiden, nog niet bijgelezen

Ben al de hele middag sinds ik thuis ben bezig met de site voor Aiji! Ben nog niet zover dat ik jullie het adres ga geven!

Nu zo maar eens naar bed!

Oh Beps leuk. :thumbsup: Ga ik zeker weer kijken dan. :dag:

Truste :kus:

Truste Beps, ben heel benieuwd hoe het gaat worden hoor

@roanna: nog bedankt voor je kaart, is vandaag gekomen

@Linda: Geen dank hoor. Graag gedaan. :wink: Maar begrijp dan nog steeds niet waar die 1e kaart is gebleven, maargoed.

@roanna; ja idd raar he, volgens mij zijn er wel meer kaarten niet overgekomen wat ik her en der gehoord heb

@ roanna, vind je tulpen ook erg leuk hoor!! wel goed water geven anders overleven ze niet lang
tis hier echt koud… brbrbr… kacheltje aan, maar het rijp glinsterd op de daken

ikke weer op msn met canada… lekker dat tijdsverschil, not, maar goed… voor een goed doel he? :smiley:

owh ja wilde ik nog vragen
@ linda, heb je nog ‘last’ gehad na je 10k? dat je zure benen had of later een klap kreeg ofzo??

Kom even midden in het gesprek binnenvallen…

@ Linda & Roanna: ik had een pakketje gestuurd en dat doet er nu al 15 dagen over om aan te komen. (in plaats van 4). Rond kerst en oud en nieuw is het altijd gekkenhuis.

@ Bloem: Wie is Canada? Ik dacht dat je zat te flirten met Canada of was dat met een ander land?