toos : ook leuke job heb je hé ?
@Bloem: Als je nu al weet wat je straks gaat doen, is het toch niet moeilijk
toos : je bent in dezelfde periode als ons in ADR : kom je het mijne dan ook opruimen ? ![]()
Grapje hoor; gaat al veel beter nu, al moet ik wel nog serieus opletten met wat ik eet.
mmmhhh :tssk: wel een geruststelling, van 24e mei tot begin juni is net zoduur als 24e sept tot 7 okt…
arch… klote keuzes ook altijd!
bloem : kan jij altijd moeilijk beslissen dan ?
Ach ja er moeten toch ook mensen zijn die dit werk willen doen. Ik vind mn werk nog steeds leuk, al is het wel zwaar soms. Lichamelijk dan
NEE kom het van jou niet opruimen, heb vakantie dan he. Train dan alleen de polsspieren, zorg ervoor dat ik niet verbrand ennnnnn moet ook nog eten tussendoor. Dussss druk zat:D
toos : begrijp ik wel hoor. Ik heb lang als vrijwilliger gewerkt bij het Rode Kruis, en toen ging ik naar rusthuizen en zo helpen. Brengt ergens wel voldoening vind ik. Heb er nu de tijd niet meer voor, maar vond het toch leuk om te doen. De dankbaarheid die ik toen kreeg…
polsspieren trainen ???
@ toos: ja vind ik ook hoor… maar goed al krijg ik maar 1 keer per dag een glimlach of iemand die echt laat merken dat ze blij met je zijn is mijn dag weer goed, en weet ik waar ik heb voor doe! maar nu is het indd een beetje vervelend! hoop dat het snel weg is… maar hiero in Delft…is het in allle verpleeg en verzorghuizen en zelf in het ziekenhuis! hoop dat het niet jullie kant op komt!![]()
@ bloem: Oohh ind al die keuzen toch altijd… je kan toch ook wel kijken naar prijsverschillen…ff data’s intypen!..
Doe jij toch ook, je polsspieren trainen? Cocktails drinken:D
Hoe komt het dat ik geen puntjes kan uitdelen ? Moet eerst anderen punten geven. Raar geval zenne !
OK !!! Nu begrijp ik je :D:D:D
@Bloem: Ik zit ook een beetje met dat dilemma. Mijn schoonzusje zou graag in het naseizoen weer eens gaan, maar ook zij heeft op het net zitten struinen en is erg geschrokken van de prijzen bij vorig jaar vergeleken. Ik zei, mooi wachten totdat ze met de prijs zakken. Ik wacht nu echt wel op een lastminute, als je maar ongeveer weet, wanneer je weg wil en kan. Tenminste zo bekijk ik het.
En wat een lekkere po*pverhalen hier . ha, ha. ![]()
@ brenniej, ja tis allemaal wat, wil wegblijven want dan kan ik daarna echt een baan zoeken en niet twee weken nl en dan weer weg, dat schiet niet op
en moet voor de 10 juni weer terug zijn, ivm najib amhali :retard:
dus als ik heel verstandig kijk, is t beter om t gewoon ff aan te kijken, maar ja, me not so good in
@ roanna, ikke wil dus ook naar serhan
en die wordt aangeboden door sunwb, Vaa en tou*plan
bv 24mei tot 6 juni (15dg) is bij nr 490, bij nr 2 dik 630 en bij nr 3 430
hetzelfde voor 24e sept tot 7 okt…
en zit er ook een beetje mee om weer alleen te gaan, weer naar gumbet, als ik dan toch weer ga, ga ik wel ff in pamukkale kijken en meer cultuur, want toch geen vriendinnetjes om mee te feesten ![]()
@ Bloem; Dan is het indd het beste om het ff aan te kijken indd!!.. En dan komt het ook altijd wel okay… Ik ben er ook nooit zo goed in!.. maar meestal komt het toch altijd wel hoe je het wilt!..
@Bloem: Ja, dat klopt die prijzen. Vorig jaar kreeg ik zo tussendoor de nieuwsbrief van va*a.nl en toen werd het later als een aanbieding aangeboden, dus stukken voordeliger en daar wacht ik wel weer op.
Mijn schoonzus werkt ook in de zorg, maar dan als hulp in de huishouding zeg maar, ( werkster dus) en zelfs dat vind ze dankbaar werk. Want zij moet die stro**douches en dergelijke schoonmaken. :so: Maar iemand moet het doen en zij doet het met plezier. (in haar werk dan)
nou petje af hoor
ikke ga nog ff lekker lezen
zwaai
Lieverds : net douchke genomen, nu pyamake aandoen en binnen een half uurtje bedje in !
Met de kippen op (of af stok) !
Kletsen jullie nog lekker verder, ik zie het morgen wel.
Iedereen nog een fijne avond gewenst !
Doeiiiiiiiiiiiiii ! Slaap lekker iedereen ! :slapen: en dikke :kus: