Voor iedereen nog de beste wensen… oh, dat had ik al gedaan. Nouja, dan nog een keer. Ikke ook weer terug van werk en boodschappen doen. Vond het toch wel weer fijn op het werk. Was wel het een ander veranderd. Kassa + prijzen aangepast, dus dat was weer ff zoeken, maar heb het nu door! Ja, dan merk je toch wel die DDD hoor!
@Beps: Ook op het werk, maar daar niet zo druk? Wel lekker eten in zo’n kantine he? Sonja??? Wie 's da?
@Cynthia: Lekker druk dus. De boekingen stromen binnen zeker?
@ Bloem: Ook wakker. Enneh… beterschap he! :kus: Ook lekker bezig je plannetjes verder aan het uitzoeken. Ook leuk werk!
Kaylo en Marifran nog even op de thee geweest. Gezelli!
@Marion: Fijn dat het toch nog redelijk goed gekomen is met de moeder van Nance. Waren jou berichten in/uit Nijmee ook goed, of moet er toch nog veranderd worden?
@Toos: Had niks te melden vandaag. Of ben je weer aan het klussen?
@Fransijn: Oh wat leuk jou ook weer even hier aan te treffen. Gelukkig goede berichten van je kinderen en van jezelf. Enneh… een retourtje met de Thalys naar Parijs :wub: is toch niet zo duur als naar Turkije. Of zie ik dat verkeerd? Het gaat in ieder geval goed met de liefde, las ik. Goed hoor!
pfff… ben mn moeder via msn aan t leren een hotmail aan te maken, ze zit nu op de msn van mn pa, maar ze is d;r eigen weer es kwijt…
maar goed, we komen er wel
ik neem nog een theetje en tegen de tijd van t avondeten moet t wel gelukt zijn… ja toch
zag ook meteen dat de prijzen bij de NS op 1 jan meteen omhoog waren gegaan… lekker dan!
Hebben we 2 computers en nog niet genoeg
Vriendje van J. kwam vanmiddag hier spelen, 2 paar van die vragende ogen, mag ie asje … asjeblief … op jou computer. Nou vooruit dan maar, heeft ook zijn voordelen, heb de was alweer bijna weg gewerkt en de toko een heel eind strak. Ben goed bezig op de 2e dag van het nieuwe jaar.
@Marifran
De beestjes hebben eigenlijk geen last van het vuurwerk. Wonen net buiten het dorp dus de herrie valt hier wel mee.
@Bloem
Nog steeds verdrietig :kus:
Helpdesk aan het spelen voor mams dan gaat het vast goed komen.
@Fransijn&Rieneke’
Das lang geleden dat jullie er waren, fijn te horen dat alles goed met jullie (en de kids) gaat!!!
@Roanna
Ook weer aan het werk geweest, wennen aan de prijzen, valt niet mee in het begin he !
Was allemaal goed in N**m*gen hoor.
@Kaylo
Mooie feestdagen gehad en durft niet op de weegschaal. Och het trekt vanzelf allemaal wel weer bij moet je maar denken. Morgen weer aan het werk, erg vroeg op, zal ontzettend tegenvallen vermoed ik.
@Cyn
Sonja weer uit de kast gehaald en druk bezig met reisjes boeken!
@Beps
Lekker gelunched maar morgen toch maar weer meenemen.
poehee tis gelukt hoor
mn ma heeft een email adres aangemaakt en ikke nog maar 1 extra erbij, want anders kan ik niet met haar meekijken wat voor stapjes ze moet zetten ofzo… hihi
maar goed, tis wel etenstijd he? hongerr
En wat staat er op het menu?? Valt niet mee voor een ouder iemand om te gaan msnnen. Mijn vader was 72 toen hij ermee begon, moet zeggen voor een digikluns pakte hij het snel op
@Marion: Nog een compie erbij:o??
Ik heb vandaag meer geheugen in mn klepdoos laten zetten. Had ik dat maar eerder laten doen, kostte geen dr*l en was zo gebeurd. Ennnn mn klepdoos is een stuk sneller:)
@Bloem
Is niet erg hoor, 2 vliegen in 1 klap. De kids happy en ik hoef voor het weekend niet zoveel meer te doen.
Mijn buik is weer vol, te vol eigenlijk, hadden kip Tandoori en das zooooooo lekker.
Zijn we weer lekker aan t eten ?
Ikke gewoon verse soep. Broek spant beetje :drugged:
Deze middag op soldenstap, dikke pech dus, begint morgen pas officieel !
Maar heb toch een rok en een jasje op de kop getikt bij een een winkel in de buurt. Houden uitverkoop omdat ze de boel gaan verbouwen. Morgen tussen de middag stad in (in Brussel). Zie wel wat er daar te rapen valt. Wou nog graag een winterjas
Ben in elk geval op en top voor mijn eerste werkdag voor 2008 ! Alhoewel, zal morgenvroeg wel anders piepen ! Wekker om 5u, pfffffffffffffffffffff… En zeker met dat koude weer. Deze morgen autootje helemaal wit, hem hem dus maar jasje aangedaan.
Verveelde me vorige week, maar wou nu dat ik nog kon thuisblijven ! Heb eigenlijk nog veel te doen in huis en is er niet van gekomen.