Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Ik ga ondertussen al weer lunchen…dus
Tot straks :dag:

Smakelijk Beps!!

Goede morgen op deze late en gelukkig weer normale ochtend!
Gefeliciteerd met het nieuwe deel!

@Toos - Volgens mij heb je een record verbroken met die supertitel voor TTT.

@Roanna , Toos - Jullie klussen wat af op de late avond! Nu weer lekker aan een bakkie leut.

@Beps - lekker uitgerust en wil er wel weer tegen aan en nu werken de bellers weer niet mee. Is altijd wel wat hè!

@Cyn - Nog steeds super druk. Je kunt wel merken dat het met onze economie beter gaat!

@Damber - Wat een super up-date. Hilarisch je verhalen over het vuurwerk!

@Viva - Nog heel even van je vrijheid geniet en dan mag jij ook weer in de heerlijke sleur van alle dag :smiley:

@Marjon - Oude jaarsdag somber begonnen maar gelukkig geeindigd met een enigszins positieve wending! Duimen voor de goede afloop en sterkte voor je vriendin.
Oh , jij zit nu lekker aan de koffie, ga ik ook maar eens doen , maar eerst nog even bij dat leuke foto’tje kijken:unibrow:. Hoe hebben de beestjes eigenlijk gereageerd op het vuurwerk?

Zo laatste keer uit de band springen:
Broodje kroket, broodje filet met uien en als toetje een kaassouflee…
Morgen maar gewoon meenemen hihihi!

Beps: ssssst niet zeggen!! Ik ben weer bezig met Sonja… En ik heb HONGER!!!

Ik ga geen sonja doen!!! Gewoon sterk zijn, dan is er niets mis met wat ik eet. Alleen als ik in de kantine kom, dan zijn er zulke lekkere broodjes en daar ben ik niet sterk genoeg voor. Dussss dan maar brood meenemen!

mogguh
ben gisteren om half 9 gaan slapen
ff om 12 uur wakker, lichtjes uitgedaan
vanochtend om half10 wakker gebeld door het uzb ‘hoehet allemaal gaat’ (ruk) en daarna door mn moeder die verdrietig wordt als ik verdrietig ben… schiet lekker op…
zat helemaal te trillen aan de phoon, dus heb nog ff verder geslapen tot net…
zucht

owh allemaal de beste wensen en bedankt voor de sms-jes… zij die gestuurd hebben weten wel wie ik bedoel.

@Bloemmie KUSSSSS

Bloemmie: :kus:

ik net lunch naar binnen… maar nog steeds honger :crybaby:

@Cyn: Hihi eigenschuld, hihi ikke dus niet, ikke tjokvol!

:finger:

Ik wens iedereen een super jaar toe met al het goede wat maar goed voor je is!! :wink:

Hebben jullie een mooie jaarwisseling gehad? Hadden jullie ook zo vreselijk veel mist? Ik moest er doorheen fietsen, soms kon je echt nog geen 2 meter voor je zien…

Liefs Rieneke

RIEN!!! HOEST??? ja hier ook geweldig slecht en dicht geweest…

Goeiemiddag iedereen en gefeliciteerd met het nieuwe deeltje !

Kom maar een vluggertje doen, ga direct met de buurvrouw de eerste koopjes bekijken. Hopelijk vinden we iets !

Eigenlijk wel blij dat die feestdagen gedaan zijn, durf niet op de weegschaal. Maar foert ! We hebben het toch lekker gehad !

Morgen eerste werkdag na 14 dagen thuis … Zal pijn doen, die wekker om 5u !

Tot laterssssssssssssssssssss !!!

owh ja… ikke ging iets doen he?
ik mot, dus doen we t maar…

tot laterzzz

@Bloemmie: Lekker weer buiten, veel plezier!

poehee was best koud buiten, maar ik heb mn plicht weer gedaan…

ga nu maar eens aan de puzzel qua tripjes en reisjes en dan vooral qua budget enzo…

Heb nog vakantie van school, dus even tijd om hier te posten.

Hoop dat dit jaar voor iedereen een mooi jaar zal worden, waarin vele wensen vervuld mogen worden.

M’n dochter is weer aan het werk gegaan, na haar longembolie in oktober jl. Ze heeft weer veel energie en gaat ook weer lekker veel weg met vrienden en vriendinnen. Ze heeft voorlopig haar medicijnen nog en moet regelmatig naar de bloedbank voor controle. Het medicijn gebruik wordt op de bloedwaarde aangepast.

M’n zoon is ook goed op weg. Loopt weer, fietst weer, rijdt weer auto en heeft zelfs de wintersport geboekt voor februari.

M’n geleifde is erg blij om in Konya bij de familie te zijn. Baba is stabiel, maar het blijft afwachten.

allemaal een lekkere dag verder en geniet van de vrije avond, als je die hebt.