Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Zo boodschapjes in huis. Hubbie aan de klus met het hout en het bed(alleen een ‘eenvoudige’ bedbak hoor)

Nu eens wat anders doen dan compie enzo…huishouden :wacko:

@ marion, waarvoor heb je nog 8 jr?

@ trl owh ja… dubai…nice! alsof de algarve niet meer goed genoeg is

Bloem,ze zijn veel te verwend he die voetballers,goed voetballen of slecht voetballen ze krijgen hun geld toch wel.

Net askim gebeld,hij was gebeld door de UPS dat ze een brief voor hem hadden van het consulaat,dat ze bij hem aan de deur waren geweest,maar niemand thuis was,zijn ze op nummer 7 geweest en hij woont op 5 tssss,hadden van nummer 7 toch ook wel kunnen zeggen dat ze op nr 5 moesten zijn…

@ trl tja… logica… heeft hij nu wel zn brief dan?
en idd, die voetballers? :S nou ja…

Bloem,nee die hij heeft nu niet,ze komen als het goed is over 2 uur weer.

owh lekker dan
bij ons komen ze ook altijd de pakketjes brengen als je net ff 5 min de hond bent uitlaten… zit je heel de dag te wachten enzo…
nou ja, de inhoud van de brief zal niet veranderen denk ik??

Bloem,dat weet ik wel zeker dat de inhoud niet verandert ,maar ben wel heel benieuwd naar de rede…

@Bloem
Heb nog 8 jaar voor die cursus turks, hij ligt hier nl al bijna 2 jaar.

@TRL
De voetballers … ze zitten er weer warmpjes bij daar in Dubai. Zou wel willen ruilen. Ben ook benieuwd wat ze verzonnen hebben daar bij de I*D.

@ marion, moet ie binnen 10 jr af zijn dan? en ach, tijd zat… ja toch, elke zomer een paar woordjes erbij :wink:

@ trl ik hoop dat het een ‘goede’ reden is, zodat je met goede moed nog een x kan aanvragen als jullie er klaar voor zijn

NK SPRINT!! jippppieee t begint :smiley: :smiley: me loves the studio sport deuntje!!

Ikke was te laat…we moesten nog lak halen voor het bed :retard:

Maaarehhhhh theetje klaar, stoeltje onderuit… ikke ben er klaar voor, klapdoos dicht!

hihi klapdoos blijft gewoon lekker open, heb nieuwe schijffies, dus kan ff wat back-upjes maken op mn niewe foto-cd’tjes, ff fikken en klaar… kan er nix meer mee gebeuren!!

tis echt rustig hier
tis toch niet echt weer om weg te gaan, of zie ik dat verkeerd… ikke nog steeds in half slaap… gaaaaappp

Ikke heen en weer…tussen de ritten enzo…
Wat een klap maakte Gerritsen!

Nu is hubbie met de badeendjes aan het zwemmen… ikke nog ff de 1000 heren en dan denk ik dat ik ga dobberen!

jup en misschien ook nog ergens wat eten vandaag… ofzo… i dont know

yes yes me luvvvv Jan Bos, vooral als ie een beetje goed schaatst :wink: hihi en dat doet tie!! jippie, blij blij

zo weer bijgelezen…
vandaag boodschapjes gehaald, maar ik vind het maar koud, vanaaf naar een verjaardag…ja het begint al weer de een na de ander komt weer op ons af…en nee ik vind daar niet zo veel aan, visite oke, maar verjaardag bleh…
Bloemmie lekker genieten van het schaatsen
Beps al weer aan de klus…hihihihi, jou hubbie heeft wat geklust de laatste tijd, kastjes ect…
Toos op het internet aan het zoeken voor Bloemmie
Antonie druk druk druk…we missen je hier
Hans ook nog niet gezien of gehoord…die is nog aan het uitrusten van alle kerstkaarten.
Roanna…nog op zoek naar een reisje in het najaar
ik voor de rest niets te melden ja zere vingers van het soppen gisteren, met pure amoniak…auw
Tlr…spannend wat de reden nu is voor de afwijzing van askim.

Nou dobberen slaan we over…ga oerhollands eten koken…ossehaas aardappels en verse spinazie…

Maar morgen…morgen…lekkellekkel… TURKISCH!!!

sow ikke schrikken, een of ander opschoon programmaatje had al mn instellingen door de war gedaan… gelukkig backupje gemaakt en gewoon weer terug gezet poehee… was wel ff stress…