Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

Nu donderdag is dus “herhalingsles” (maar goed ook) ! En dus wordt de spanning wat meer opgedreven, met een week langer te gaan.

Ga nu even bijlezen, maar zo te zien niet zo veel ?

mornink
lekker rustig hiero
ikke met pijn en moeite uit bed… poehee… mag niet te lang slapen, want dan ga ik vannacht weer te laat naar bed… enz…

bericht van A. druk, nix ergs, maar gewoon druk, hij legt t later nog wel eens uit, en allemaal de groeten… zijn we ook weer gerustgesteld, niet…? :wink:

@ trl, ja ikke zou maar heel kort moeten wennen, ik val wel op jonge (vrijwillige) kale mannen, vind ik wel stoer ofzo… maar ze moeten er wel t hoofd voor hebben en vind dat ‘de man’ altijd zo veel gel in zn haar doet, dus kaal vind ik nooit zo erg :wink:

@ beps, wat zit jij je nou te verheugen op NK sprint? haha
begint om 14.50 uur bij de nosssjes… zat nog te denken om erheen te gaan, maar 4 uur rijden voor 3 uur schaatsen is een beetje te veel van het goede…

wat een takkeweer trouwens… ikke blijf lekker binnen!! niet dat ik iets anders van plan was, maar toch :wink:

Dag bloemmie ! Je voelt je precies nog altijd beroerd hé ? Ben je eigenlijk al naar de dokter geweest voor bloedonderzoek of zo ? Heb het ook eens voorgehad, bleef maar duren, maanden aan een stuk ! Bleek toen dat ik salmonella had opgelopen. Zal er wel niks mee te maken hebben, maar je weet nooit.

Doe de groetjes aan A, we horen het later wel !

@Bloem
Kon er ook slecht uit vanmorgen … pffffffff had nog wel de halve dag in bed willen liggen. Maar er moest gewerkt worden.
Vanmiddag maar lekker languit voor de tv dan, is wel een beetje lang rijden voor 3 uurtjes.

@Kaylo
Weer druk aan de studie … vind het zo knap dat je dat voor elkaar krijgt naast je baan.

owh leuk, alleen maar pink op tmf

@ kaylo, nee t steekt toch allemaal wat anders in mekaar, maar bedankt voor je meedenken

@ marion, ook nog werken, jukkkk hopelijk wel hoog en droog!! zijn er nog veel jonkies bij gekomen? en J maandag weer naar school denk ik?

marion : Thx ! Maar moet eerlijk bekennen dat ik “soms” een spiekbriefje bij me heb :wink:
Grijze hersencellen willen niet altijd even goed mee en er steekt inderdaad wat tijd in om het te leren, maar ja … Ik hou zo van dat taaltje ! :wub::wub: En al kost het me 10 jaar !

bloemmie : in elk geval wens ik je véééééééééééél beterschap hoor !

@kaylo thnx maar je weet wat ze zeggen: onkruid vergaat niet :smiley:

bloemmie : is zo !

Ga nu toch even eerst wat eten. Heb nog niks binnen sinds gisteravond ! Hoor een beertje grollen vanbinnen.

Tot later !

jippie, ik ga alle dagen naar de world cup finale… uitverkocht… ikke ga gewoon op zoek naar andere kaartjes :smiley: en gelukt!! jippieeee

@ kaylo, smakelijk, ikke zet als eerst een bakkie cappu, dan tosti ijzer warm maken en ondertussen bed terug, sokken aan etc… en dan is alles klaar als ikke ook klaar ben.,… timing…

bloem : blij voor je !!!

Bloem,wat een mazzel heb jij toch zeg…Alles uitverkocht en jij hebt toch weer kaartjes :smiley:

Kaylo,succes met studeren

@ trl… nou ja… mazzel… :tssk: gewoon dokken hoor!

@ trl wordt er nog gevoetbalt? denk t wel he? morgen?

Bloem,nee ze hebben 2 weken rust en mogen volgende week weer aan de bak…me cluppie zit nu in Dubai voor trainingskamp.

@Bloem
Zijn er tussen de 100-150 geboren schat ik, ben de tel kwijt. Komen er nog ongeveer een stuk of 20. En dan over 1.5-2 maanden de volgende ronde weer.
Maandag is de schoolvakantie weer voorbij. Over tot de normale gang van zaken.

@Kaylo
Zo ben ik ook maar gaan denken, heb nog 8 jaar dus, wil beginnen maar kom er niet toe. Misschien toch maar naar de volksuniversiteit voor die stok achter de deur maar zag gisteren dat ze daar eind oktober al begonnen waren.

En nu snel boodschappen en het vriendje van J. ophalen voor te spelen.