@Trl: Welkom terug, dikke :kus:
@TRL: Welkom terug…thuis is meer daar heb ik bij jullie soms het idee…
Ikke is doodmoe, zit te knikkebollen voor de monitor…
Ff op ‘de stoel’
@TRL: Welkom thuis en jij ook natuurlijk een heel goed 2008 gewenst en dat je dromen uit mogen komen. :kus: Fijn te lezen dat je het ook goed hebt gehad met je askim. Inderdaad…nu weer ff wachten. We slepen je er wel weer door heen hoor!
@Toos: Heb even daar gekeken, maar is een stuk duurder. Zij vliegen met Transa*** en bieden het HP aan en dat willen we liever niet. In ieder geval niet in dat hotel. Het eten is daar prima hoor, daar niet van, maar dan liever bij hun of elders en dan van de kaart. Dat is echt goed, is onze ervaring.
HP moet daar niet zo geweldig zijn volgens andere gasten en dat had ik al ervaren in dat hotel in Kusa, dus dan liever buiten eten.
@Toos: Mail je ook even aan mij door waar je die bananen kunt halen en neerzetten?
Kwam dit net tegen op nu.nl
DIYARBAKIR - Bij een explosie in de stad Dyarbakir in het Koerdische zuidoosten van Turkije zijn donderdag zeker drie doden gevallen. Ten minste 35 mensen raakten gewond.
http://www.nu.nl/img.db/734389+s(120!x120!)
Een militair voertuig ontplofte in het centrum van de stad, vermoedelijk door een bom, zo maakte het Turkse persbureau Anatolia bekend.
http://m.fr.2mdn.net/1372803/pixel.gif
Vuurzee
De Turkse televisie zond beelden uit van voertuigen in zeeën van vuur en ambulances en brandweerauto’s die zich door de straten spoedden. Autoriteiten vermoeden dat de Koerdische Arbeiderspartij PKK achter de explosie zit.
op www.animaatjes.nl blz 22
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_hangloose.gif
Wie weet zakken de prijzen nog wel. Kwam trouwens grand iskandil tegen bij bexreizen
Bij TP staat die ook, maar staan geen prijzen bij. Die zullen zich nu wel 3 bedenken na al die trammelant van vorig jaar.
Oke, bedankt weer voor je tip. ![]()
Thanks all…Denk maar zo voordat ik het weet is het weer mei/juni en dan ga ik weer…Merk dat jullie ook allemaal al druk aan het kijken zijn voor de zomer,wat een lekker idee is dat he
Ik ga wat eten, tot laterssss
Toos: haha Iskandil??? Dat hotel is gesloten haha… zeker gratis luchtbed bij boeking dan ![]()
TRL: Welkom terug!!
Filiz: jij ook!!
Zo nog steeds aan het werk… van 9 tot 21… en dan morgen weer, en zaterdag vrij en dan naar de juwelier mijn verjaardagskado halen en naar de opticien voor een nieuwe bril!!!
Cyn,nieuwe bril???Wist niet dat jij een bril draagt
Ik zou eigenlijk mijn bril moeten dragen met auto rijden… maar in die bril zit een prisma (als je scheel bent
) en daar krijg ik gigantische hoofdpijn van… dus ik denk dat dat prisma of niet nodig is, of minder sterk… en mijn bril is een beetje gammel…
Dus maar even een nieuwe! Had wel een mooie D&G gezien ![]()
Nou leuk hoor zo rustig hier!!!
Ga zo lekker naar huis! En dan over 12 uur ben ik er weer
:finger:
Fijne avond, en slaap lekker!! :dag:
ppfff geen zin om bij te lezen
@ roanna, zei ik laatst toch? volgens mij wordt serhan bij 3 aangeboden, snwb, tourpln en vy* en t**rplan is echt bij verre de goedkoopste…
@ cyn, iskandil wordt her en der wel aangeboden hoor
Mijn zwager woont in Hamar.
oke ik moet iets bekennen want ik heb iets geboekt waar ik eigenlijk niet meer naar toe zal gaan maar goed nog 1 keer dan.
8 Dagen Aegean Dream Turgutreis met vertrek op 6 mei 2008.
Dus nog een keer om het af te leren…
groetjes
Zo ik heb weer bijgelezen, duik zo lekker m’n bedje in… het was koud bij de paarden in de sneeuw… net lekker gedouched… heerlijk zo’n warme douche…
Nou slaap lekker voor straks en tot morgen :dag: