Turkisch Tea Time Deeltje 75, Niet alleen nieuw jaar en ook een nieuw deel

hello…ik ook weer aanwezig…

gisteren gewoon geen tijd gehad om hier even langs te komen, hubs was nog thuis, een tafel verbouwd naar sitetable dus samen heerlijk gerommeld in huis.
Vandaag weer alleen, iedereen weg, ikke ff naar de stad geweest, maar niets gekocht, nou ja een pon, en sloffen en een trui maar meer ook niet.

Bloemmie, balen dat jou fav. niet in baselga is…en een dikke knuf met je dip.
Fransijn, ook weer langszaam terug op school beginnen
Kaylo…balen zeg van die lange rijen bij de kassa voor de uitverkoop
hier ook iets van sneeuw uit de lucht en koud.
Toos nieuwe deeltje geopend samen met Roanna, het is weer als vanouds.
Tlr. komt vandaag ook weer terug van haar askim
Brenniej, lekker 2 dagen vrij, na een vakantie, en hard werken is dat lekker hoor.
Antonie, ook geen tijd om langs te komen
Cynnie, weer met Sonja in de weer
Beps, kan niet van de lekkere broodjes afblijven, slaapt onregelmatig, en is druk met de website van Aiji…
Marion ook weer druk, en moest de pc afstaan, maar is daardoor wel in huis opgeschoten.
Linda vandaag weer tot 18.00 uur werken en daarna boodschappen doen.
Crazy aan het aftellen voor marmaris.
Toos, extra geheugen in de laptop laten zetten (hoeveel ben je daar voor kwijt Toos???)
en toen was ik het kwijt, helemaal totaal leeg…

Zo andere deeltje ook nog even uitgelezen…

Roanna hoe gaat het met je broer, rot hoor dat het weer niet zo goed gaat met hem???

Ja het zal voor mij volgende week weer wennen zijn na 3 weken verlof weer aan de bak, maar wel met mijn gewone uren, dus niks extra uren, gewoon 20 uur, met gewoon mijn gewone dagen, dus maandag, dinsdag en woensdag…geen uur meer…en geen andere dag meer…standaard dagen met een standaard salaris…en al komt de koningin op donderdag of vrijdag, jammer dan ikke ben er niet…hihihihihi…mijn voornemens dus voor het nieuwe jaar, flexibel aan me hoela…

Toos, van de sollicitatie’s heb ik verder niets meer gehoord, kan ook niet de school is gesloten, dus dat wordt volgende week ofzo op zijn vroegst.

Heb weinig meer toe te voegen aan de up date van Viva. Zou vandaag weer aan de crock moeten, maar voelde me vanmorgen behoorlijk belabbert en heb me tegen mijn principes in ziekgemeld. Het is weer mijn keel en volgens de huisarts niet gek, heb veel van mezelf gevraagd de laatste maanden. Dusss vandaag op de bank gehangen en helemaal niks gedaan
@Feliz: Welkom terug!!!
@Viva: Extra geheugen + inzetten kostte 26 euri’s, kun je niet voor tobben toch

@Marifran: Leuk jouw banana’s waar heb je die opgesnort

Wilde het nieuwe jaar nog wel goed beginnen:crybaby:. Beter nu als straks in jamaica

He he eindelijk verstandig Toos, laat het nu eerst goed opknappen die keel, Damber heeft ook zo’n periode gehad, continue keelontsteking, de laatste keer bij de ha vertelde die dus dat het een gevolg is van grote stress. Dit moet je eerst helemaal over laten gaan…dus Toos een dikke kus voor jou van mij meis…

en inderdaad 26 euri is geen geld, gewoon bij een winkel of bij een manusjevanalles…

@Toos: He bah, wat vervelend nu. Maar wat je zegt, beter nu dan straks op Jamaica. In ieder geval, beterschap hoor!

@Viva: Ja mijn broer had ineens last van licht in het hoofd met overeind komen en kon allen recht lopen met een stapje over, zeg maar. Hij moest meteen in het ziekenhuis blijven voor onderzoek, maar mocht toch naar huis, omdat hij 1 januari jarig was. Hij moest als ik het goed begrepen heb vandaag weer in een of andere scanner voor zijn hoofd. Het houd maar niet op bij die mensen. Bah. Ik denk zelf aan een lichte tia, maar dat is dus even weer afwachten. Zijn spraak was wel normaal.

Maargoed! Ik ga ff eten. Jullie ook allemaal weer eet smakelijk.

Mooie update trouwens van je Viva. :thumbsup: :smiley:

@Roanna: Waar zijn je tulpen??

Ik heb ondertussen zelfs al gegeten…lekker draadjesvlees met hutspot!

@Filiz: O ja… welkom terug. Ik heb je verhaaltje hierboven ergens gelezen en las dat het weer goed gegaan was. Fijn hoor! :thumbsup:

:tongue::wub::o:D

@Viva: Ik wist dat je dat ging zeggen, maar je hebt wel gelijk hoor. Ik kreeg ook geen kuur mee, zou de 5de keer sinds september/oktober zijn. Uitzieken dus
@Roanna: Get wat vervelend voor je broer, hoop dat hij goed bericht krijgt na de scan. Sterkte voor jou en je broer

Vergeten op het water te zetten en zijn nu helemaal verlept. :smiley:

Mmmmmmmm… lekker draadjesvlees zoals mijn moeder het maakte en dan ook nog hutspot. Zalig.:thumbsup:

Ik ga nu rijst met groenten en weet ik al niet wat erbij … eten.

@Roanna::D:D:D

**2008
**:jamaica: [SIZE=5]Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**:jamaica:[/SIZE]

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Beps: 6 feb.: puppie Aiji komt!!!
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 2 mrt t/m 25 april: 7,5 week Midden-Oosten
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Beps & Bloem: 7 mei - Istanbul
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem

@Roanna: Heb je al bij sundirect gekeken voor serhan??

@Toos: Volgens mij had ik daar ook al gekeken, maar ga zo voor de zekerheid nog een keer kijken. Bij Tourpl** zou het me €682 LO voor 2 personen kosten met vertrek op 23-09 voor een week. Volgens mij had ik vorig jaar over de €700 betaald dus…

Eten op en ook al getruust. :smiley:

Goedenavond allemaal…Me is weer thuis:crybaby: Allereerst allemaal de beste wensen voor 2008 dat het voor iedereen maar een geweldig jaar mag worden…

Ben het nieuwe jaar herlijk samen met askim ingegaan,hebben leuke dagen gehad,nu weer een tijd wachten…

Hoop dat het met iedereen goed gaat,heb nog niet terug gelezen…

Nog wat banana’s gevonden.

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley22/REDanceBanana009.gif

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley22/REDanceBanana005.gif

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley22/REDanceBanana010.gif