Raak,heel veel plezier op Bonaire en lekker genieten van al het moois daar en natuurlijk ook van je kids
Marion,welkom terug.:kus:
Raak,heel veel plezier op Bonaire en lekker genieten van al het moois daar en natuurlijk ook van je kids
Marion,welkom terug.:kus:
Raak:hele fijne tijd bij je dochterlief en geniet van alles op Bonaire! ![]()
Roanna: hij staat op zijn hyves… haha… ![]()
Zo ik maar weer online… Heb 2 uur kunnen slapen vannacht hoest me eigen het rambam… en ben echt helemaal kapot…
Zo maar even douchen ofzo…
:dag:
Raak: Geniet van alles!!! Veel plezier!!!
@cyn: heeft maar 2 uurtjes geslapen en wordt gestalked door een bekende! GRRRRRRRRRR
@beps: heeft mooie dingen voor haar reis naar turkije gekocht… volgens mij 23 of 22 dagen nog??
@bloem: is gewoon vast aan het bijslapen voor de reis.
@ roanna: heeft helaas maar 1 kijker gehad maar zoals beps al zegt: er is er maar 1 voor nodig!
En jullie hebben gewoon alles mee, speelveldje een vriendin woont in dezelfde straat makkelijk met oppas enzo hahaha
@marion: WELKOM TERUG!!!
Goedemorgen all
Marion : welkom terug meid en lekker knuffelen vandaag met J.
Beps : aan het werk enne dat was vanmorgen wel heeeel vroeg helol2lol2
Iedereen bedankt ook namens J. voor de lieve wensen, hij heeft ze allemaal meegelezen hoor. We gaan zo maar eens de koffers van de zolder halen en beginnen met inpakken, dat moet tenslotte ook gebeuren hecheercheercheer
Goedemorgen all.
@Marion: Welkom terug en nu maar weer op naar de volgende reis, maar nu eerst weer even genieten met je J. Ennn… er moet weer brood op de plank komen he voor het volgende reisje.
@Raak: Ohhhh… jalo… ik wou dat ik dat ook mocht doen vandaag. cheer Heerlijk hoor en nogmaals, genieten he!!! :vak01: :kus:
@Cynthia: Oh, ik heb het net ff bekeken en ik lag ook dubbel hoor. lol2 Wat kan die toch maf zijn he. Ik wist heel niet dat hij zo’n filmpje had, maar moet er ook bij zeggen… ik zit nooit op hyves, dus was het wel fijn, dat zijn hyves openbaar is.
@Beps: Lekker aan het werk met nog een collega. Je hebt al aardig wat eieren gevonden vanmorgen he!!! Je verveelt je dus nie, zo te zien. Is ook goed voor de potentie, maar dat wist je al wel he!!! lol2
Nou, verder iedereen een fijne dag. Wij krijgen straks even bezoek uit Noorwegen, die we weer meenemen naar de achterhoek om even op familiebezoek te gaan.
Daaaaaaaaggggg. Tot laters ergens weer. Ik ga zo eerst nog ff languit badderen. :dag:
Goede morgen meiden,
Ik heb de slaap ook weer uit, de was draait en nu is het wachten op mijn beautycase. Die mocht iets langer in Turkije blijven dan ik
want ze hadden teveel bagage. Er was een golfclub aan boord, die waren voor een golfvakantie in Belek geweest. Zijn me joekels van tassen met al die stickies he. Nu maar hopen dat ze hem vandaag komen brengen zoals ze gisteren zeiden.
@Raak
Vandaag jou beurt. De koffers nog pakken? Hoe laat gaan jullie vertrekken dan? Nogmaals … heel veel plezier.
@Beps
Al vroeg uit de veren vandaag.
@Roanna
Al een kijker gehad. Zou mooi zijn ALS … maar das nog even afwachten.
@Cyn
Moe en nog steeds aan het hoesten. Dan ook nog een zeurende moeder en een stalker. Zit niet mee he? Maar straks is M weer online en dat maakt een hele hoop goed ![]()
@TRL
Jij naar je cluppie vandaag?
@Roanna
Ja weer brood nu in plaats van dürüm en lahmacun
want voor we het weten is het al weer juli. Jullie bezoek uit Noorwegen vandaag, gezelli!! Veel plezier samen in de achterhoek.
Marion: welkom thuis vrouwtje! :kus: Ik neem aan dat M. wel online komt ja vandaag…
Maar volgens mij slaapt hij nog… hij had om 4 uur vannacht nog gebeld en nu al een tijd niet… dus hij zal wel slapen… Zijn broer moest vannacht werken en soms houdt hij hem dan gezelschap ![]()
Roanna : veel plezier in de achterhoek met je bezoek uit Noorwegen
Marion : vertrek hier thuis rond 20.00 en vliegen om 23.30, dus ehhh tijd zat hoor, ben echt in een half uurtje gepakt
Cyn : goedemorgen meissie, gaat het nu een beetje beter ???
Goedemorgen op de valreep
Raak, meissie aan het pakken, heel veel plezier samen met J. en de kinderen in Bonaire, maak er een hele fijne week van.
Marion aan de was, weer terug, en geen beautycase, nou ja als die maar komt niet waar.
Cynnie studeert voor zeehond, en mag al bijna examen doen.
Roanna visite uit noorwegen, dus de hele dag onder de pannen.
Tlr. naar je cluppie
Beps, muf,duf en last van het uur, ik heb daar altijd een week hinder van…heel vreemd want als ik naar turkije ga heb ik er geen last van.
en toen en toen en toen wist ik het niet meer…
Iedereen een fijne dag, ik ga op meeleesmodes…
Marion,ja ik vanmiddag naar me cluppie ff eruit,gedachten proberen te verzetten. De laatste wedstrijden,spannend zullen we het gaan halen of niet.
Net ff met C naar de kinderboerderij geweest en dan straks C naar een vriend brengen.
Is J blij dat je weer thuis bent?
Raak: het gaat op en af… Hoest me eigen dus echt lam, en mijn hele buikspieren doen pijn… Verder mijn keel blijft ook zeuren, maar goed de AB is nog niet op he ![]()
Viva : dank je wel:kus:
Cyn : nee, je moet deze kuur echt wel helemaal afmaken hoor. Laat je maar gewoon in de watten leggen vandaag:kus:
Ja weet ik inderdaad… Als je hem niet afmaakt dan krijg je het zo weer terug… Maar heb nog 8 pillen geloof ik… Dus voor nog 3 dagen… En dan hoop ik echt dat het over is!
Mijn mams is nu heel lief op de fiets hoestdrank aan het halen in de stad :wub:
@Cyn
M vannacht nog laat op om broer gezelschap te houden. Lief van hem. Zal ie de halve dag wel niet boven water komen. Want ALS ze eenmaal slapen zijn ze met geen paard wakker te krijgen.
@Raak
Nog tijd genoeg voor jou. Duurt nog even voordat het 20.00 uur is. En veel heb je ook niet nodig daar, de zon schijnt er altijd he!
@TRL
J had me wel gemist zei hij vanmorgen, het is een puber nu he, op het moment moet je er alles uit trekken. Krijg weinig hoogte van zijn gevoelens. Woensdagavond komt trouwens de leraar voor een gesprek, hij vond ook dat hij erg stil en in zichzelf gekeerd was de laatste tijd. Ik ben benieuwd.
@Viva
Een duffe week in het vooruitzicht want de klok is weer verzet. Hoe is het met paps nu?
@Cyn
Lust je geen thee met honing? Drink ik altijd als ik keelpijn heb, verzacht ook en je kan het blijven drinken. Hoestdrank mag je maar een aantal keren per dag.
mogguh
@ marion welkom thuis!
@ raak fijne reis, veel plezier met dochterlief en geniet er lekker van
ff wakker worden nog… lijstje van gisteren staat nog open voor vandaag… blegh…
Marion: ja lust ik wel, maar we hebben geen honing in huis…
En M. slaapt meestal niet zoveel… toen ik in december daar ook was maakte hij me rustig om 6 uur al wakker ![]()
Zo geen ruk te doen op het werk, dus… naar huis uurtje eerder, moest om 7 uur beginnen vanmorgen …ook zo bah!!!
Bij gelezen, Marion weer terug, Raki straks lekker weg… nou dat gaat wel goed komen allemaal…nog 23 dgn voor mij/ons…