En de zon gaat weer een beetje schijnen na zulke mailtjes…:zon:
Zeker positieve mailtjes dat doet een mens goed om te horen.
mogguh
weekend, zou de vaat van 2 weken moeten doen, vuilnis de deur uit knikkeren, beddengoed wassen, vriezer ontdooien, boodschappen doen, 2 telefoontjes plegen, belastingaangifte doen… bleghhhhh ik vrees dat ik gewoon lekker spring eggs blijf zitten verzamelen… gaap
Zo ik thuis, nog even ‘geshopt’ tenslotte volgende week jarig, EN over 3 wkn naar Turkije…lol2!!!
Dus
http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/59/0/AAAADCwDzykAAAAAAFkPCQ.jpg
Rugtas gevonden
http://www.paragonsports.com/images/medium/5056-6800_nascanavy_pd.jpg
Tovo gevonden(Ong deze)
Me is happy
Bloemmie ziet tegen het werk op…dus gaat gewoon eieren zoeken op fb
Beps je bent er al klaar voor…gaat opschieten meissie…
Goedenmiddag ladies.
Zo. Had vandaag dus open dag van het huis en er is welgeteld 1 stel komen kijken die ons via Fonda gevonden hadden en wisten van de open huizendag. Vonden ons huis wel mooi groot en netje enzo en vonden vooral dat we aan zo’n speelveldje zitten ideaal, omdat zij 2 kinderen hebben. Een van 9 en een van 2 jaar.
Kwamen verder niet al te enhousiast over, maar hadden ook een beetje haast, vanwege dat ze de kids ergens hadden ondergebracht. Tja… wie weet hoelang ze al aan het zoeken waren vandaag. Ik heb er verder niet naar gevraagd. Had ze wat te drinken aangeboden, maar wilden niet, omdat ze snel weer weg moesten vanwege die kids dus, zeiden ze.
Ondertussen via de mail de makelaar op de hoogte gehouden en ik zei ook, we hebben ons best gedaan vandaag en als ze verder info wilden of over de prijs wilden onderhandelen, ik ze naar hun heb gestuurd. Dus afwachten maar.
Oh ja… bleek ze bij onze zoon in klas gezeten te hebben, wat haar vriendin van vroeger, woonde ook hier in de straat, zodoende kende ze deze huizen ook al een beetje van binnen.
Als zij nu hier zouden gaan wonen, wonen er alleen nog maar jongelui in dit rijtje. Ze vonden het wel heel wat, dat wij hier al zo lang woonden.
@Beps: Mooie spullen hebbie daar weer gescoord. cheer
@Raak: Waar is je mooi laser kasteel gebleven in HA? Vond het toch zo’n mooi ding! Oh, jij al bijna he…>>> Koffer al gepakt, of doe je dat morgen nog?
Roanna,jammer maar 1 stel,maar wie weet nemen ze nog contact op met de makelaar…
Beps,bijna klaar voor de reis naar Turkije.
Bloemmie,eieren aan het verzamelen,ik heb nog 1 aged brick en 1 window nog voor me maison kan je me helpen??
Ik hier maar ff op schoenenjacht geweest voor C,maar helaas niks gevonden naar me zin,dus volgende week toch maar weer naar W.Wel een shirt voor C gescoord en van oma heeft tie en spijkerbroek gehad,konden het niet laten…En heb voor mezelf maar de fotocamera gekocht.
TRL: Window gestuurd…
@Roanna: 1 kijker kan genoeg zijn tenslotte!!!
EN aan het speelveldje… zalig hoor…
Ja ik was heel blij bij de B*ver en zit gewoon hier om de hoek alles aanwezig… mooi ikke klaar…Bankrekening vond het ook nog goed…nog beter dan
Zo is dat. Je hebt er maar 1 nodig en wie weet. Ik wacht geduldig :mad: af!
Zo iedereen weer aan de koopjes gedaan. Inderdaad Beps… als je bankpas het goed vind, gewoon doen. Hoe vaker je 'm gebruikt, des te soepeler die door de gleuf glijd van dat apparaat. Per slot van rekening moet de pas wel blijven glijden. lol2 Anders hebbie kans, dat ie ook gaat schimmelen en wordt ie stroef.
@TRL: Oh, ook al heerlijk aan de koop geweest en nu toch maar dàt toestelletje gekocht? Leuk hoor en veel plezier ermee. Enneh… C. heeft ook al zo’n lieve oma he!!! :wub:
Kokkie net lekker gekookt en wij al gegeten en nu ff afwassen dus.
@TRL: Lees nu pas van je camera(oooh erg he, gewoon moe) GAAF!!! Op naar mooie foto’s!!!
@Roanna; DAT is dus de Schimmel lol2!!! Ohhh nu snap ik het…
Deze nog niet met de nieuwe camera(met de telefoon),maar wel met zijn nieuwe jas,gister bij een vriendin in de tuin .
en weer weg
Beps,bedankt nog 1 aged brick en ik heb hem compleet…
Ik kan je niets meer sturen… jammergenoeg…
als het morgen nog nodig is, meld het even, dan stuur ik m
Vannacht de klok naar voren… dus uurtje korter slapen
EN vroeg beginnen dus: Jaja… ik ga er op tijd in
ik ben er net weer uit, uitgeslapen, dutje op de bank en nog ff tukkie gedaan
ik ga nu maar es echt wat doen, supermarkt gaat zo dicht en crimenight staat voor de deur…
morgen weer een dag he?
@TRL: En dan vergeet ik gewoon te zeggen: Wat een lekker ventje is hij aan het worden(of is hij eigenlijk al!!) Wat een rijkdom ;)!!
Heeft iemand hier een idee of je een nummer van iemand anders kan blokkeren??
Cyn,dat moet wel mogelijk zijn volgens mij moet je dan bij je provider zijn.Als je een smsng hebt kan je dat ook zelf op de telefoon zelf doen
mmm ok even wachten tot maandag dan maar ![]()
Je kan ook de klantenservice bellen,weet niet of die in het weekend open zijn.
Hahahahaha Cyn heeft een ‘bekende’ stalker…(nee is niet leuk,… maar jij hebt er nog iets mee gehad, wij haddn het met zo een ‘bekende-onbekende’ ober hihi!)
Ja hij smste vandaag alweer… pffff… ![]()