Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

@marion
Wat een geweldig nieuws!!!
Nog even en jullie zijn weer samen.

pfffff moe…

Morgen weer een vrije dag, ik denk dat ik naar de kapper ga om te kleuren…

@beps: morgen nog een dag vrij, geniet ervan! ikke morgen de ochtend vrij moet de middag en avond werken, daarna snel naar huis hopen dat ik nog een stukje kan zien van de wedstrijd van mijn clubje

lboonk: ze gaan lekker toch verliezen :wink: Nee serieus gun het twente wel!

lboonk,je hoeft je niet te haasten hoor morgenavond lol2,az gaat er flink tegenaancheer

Dat denk ik ook ja!!! Is lang geleden dat twente hier in alkmaar gewonnen heeft :wink:

Nouja…ik ben eigenlijk een beetje fan van Ajax, maar ik denk en ik hoop dat Twente dit keer kampioen wordt. Ja, ja!!! cheer cheer cheer

@Marion: Ook namens mij nog van harte gefeliciteerd met jullie gelukte visum aanvraag. Het is jullie gegund hoor. Lekker even een poosje samen zijn in jou land. Moet vast een belevenis voor je askim zijn. Leuk hoor! cheer

@Roanna: Nog nieuws??? Huizenfront??? Mail??

Oh pfff wat een ramp: Ik ben vrij… de verveling slaat toe, ik ga een sinasappel eten …

Roanna,foei hahaha nee hoor als mijn cluppie het dan niet wordt dan twenthe maar

@trl: als ajax dan woensdag ook punten laat liggen is het minder erg als wij morgen verliezen, maar mochten wij morgen winnen en ajax verliest woensdag dan zijn we woensdag kampioen

En nu zijn jullie eerst aan de beurt dus maar eens rustig bijlezen :slight_smile:

@Viva
Druk met verjaardagen deze week. En donderdag het afscheid van je zoon. Pfffff … daar wen je nooit aan denk ik.

@Raak
Altijd leuk de verjaardag van je kleindochter, het grotenmensenfeest misschien nog wel leuker dan het kinderfeest, een stuk rustiger in ieder geval :wink:

@Cyn
En voor jou meis, hoop ik dat jij over even ook zo’n bericht mag posten hier :kus:

@Roanna
Super he, die positieve mails van onze Toos. Ze laat me telkens versteld staan.

@Beps
Ouders op de koffie gehad, gezellig! En … meteen het huis aan kant. Twee vliegen in 1 klap he. Ook nog aan het shoppen met hubs en allerlei moois gezien. De stoelen blijven thuis maar de rest gaat mee op vakantie over 7 dagen.

@TRL
Gelukkig iets gekregen voor de ogen van C, hopelijk zijn ze nu snel beter. Schoenen … is echt niet normaal he? Voor dat kleine beetje leer.

@Linda
En wat denk je? Gaan ze winnen?

Ik wilde tussen de middag nog reageren maar het was een gekkenhuis :). Telefoon van M, N terug van vakantie en even snel op de thee, een boterham, bakkie thee, een sigaret en voor je het weet is het uur om.
Nu maar mijn dagje vandaag. Vanmorgen tijdens het werk ging de telefoon, een privenummer, ik dacht eigenlijk dat het het werk was want die bellen ook altijd met een privenummer. Maar het was de advokaat. Eerst over het ingediende gegronde bezwaar en daarna dat hij bericht had gehad en M een positief advies had gekregen. Ik door het dolle natuurlijk, ik heb hem wel tig keer bedankt, half in tranen. En hij maar lachen. Gelukkig was ik buiten aan de ramen bezig dus kon ik rustig M bellen, die lag natuurlijk nog te slapen, altijd moeilijk wakker te krijgen. Goede morgen lazy, you still sleeping? Een moeizaam yes. How can I find a way to wake you up because I have news. What? Een beetje wakkerder nu aan de andere kant. I get a phonecall from the advokat. You get what? Helemaal wakker inmiddels. En toen hield ik het niet meer, baby they say yes, you can come to Holland in a few weeks. Huilen en lachen tegelijk. Een waterval van vragen. En dan moet je ophangen want er moet ook gewerkt worden. In de lunchpauze maar terug gebeld en Turkije was in rep en roer :). De familie en vrienden waren inmiddels ingelicht en zijn telefoon stond en staat nog steeds roodgloeiend. En straks voor het eerst sinds het nieuws op de cam, nog steeds onwerkelijk, nog niet te vatten maar allebei breed lachend. En voor het eerst kan hij er tegen als mijn ogen vochtig worden :wink:
En morgen komt dan de brief met de bijzonderheden. Wanneer mag hij komen? Krijgt hij de 2 maanden die we gevraagd hebben? Ik weet het niet, ben het vanmorgen gewoon vergeten te vragen. We zien het wel, het belangrijkste is dat hij zijn visa heeft!!!

En dan voor jullie … bedankt!!! Voor het duimen, de knuffels en de kussen als ik het moeilijk had. Jullie zijn ECHT wereldwijven, stuk voor stuk!!!

lboonk,Nou het is jullie gegunt hoor,maar reken je nog niet rijk

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

@marion: ik hoop het heel erg, maar mijn gevoel zegt dat t misgaat en we geen kampioen worden

OHHHHH ben blij voor jullie, en elke ‘week’ is er 1 die hij komen kan…
We wachten en duimen verder…(voor die 2 maanden toch)

Ik denk dat ik de markt maar eens op ga…ehhh naar bed :wink:

Marion,supper hoor echt waar ben blij voor jullie,lekker een tijd samen hier.

@TRL: Ja en als Twente het dan niet wordt, dan Ajax maar. lol2 cheer

@Beps: Nee, helemaal geen nieuws. Erg he? Wat het huizenfront betreft, ik geef ons zelf nog 2 maanden de tijd en als niet…gaat het hele feest niet door. Maargoed… ik heb het geluk dat we niets gekocht hebben en die druk gelukkig ook niet hebben, wat niet wil zeggen, dat ik het reuze jammer zou vinden, want die appartementjes zijn zo mooi. We zien het nog wel en anders gewoon een volgende keer weer eens proberen. Het ergste is, er staan er nu 5 in onze straat te koop, waarvan 2 al wat langer dan wij en hebben ook nog geen enkel resultaat gescoord.

Momenteel veel teveel aanbod hier in A’doorn en met name in onze wijk en weinig vraag, of kan niet betalen vraag.

Roanna,dat zou balen zijn zeg,ga heel hard duimen voor jullie.

@Marion: Ik was aan het posten terwijl jij hier al zo’n mooie post neergezet had. Ik nog niet gezien dus,…we hebben het graag voor je gedaan. :kus:

Dat is het zeker, maar ik duim mee hoor. Hi, hi. Alvast bedankt ervoor.

Heb jij al wel kijkers danwel kopers gehad?

@Roanna; Ik duim ook voor jullie door…

Oh ja, geen nieuwe stoelen gekocht… het waren niet echt wat we zoeken(maar we zoeken ook niet s haha)

En nu op mn ‘ouwe’ stoel