Turkisch Tea Time deeltje 139.....lente-editie

Goedenavond ladies. :dag:

Iedereen nog een heel vrolijke pasen gewenst, of had ik dat al gedaan?

@Beps: Leuke verjaardag gehad en zijn de taarten alsnog goed gekomen? Ook lekker verwent geweest?

@Linda: Twente gaat goed he? Binnenkort feest bij jullie in de stad. cheer

Verder las ik weer iets vanuit de tropen, ice pret, weer vakantie geboekt, iedereen op visite of had visite, toch werken met pasen en toen was ik ff leeg.

De meesten van jullie hebben net even een mail van mij gehad met een verslag van mijn bezoek aan Toos vandaag.

Ik ben nu een bietje moe, dus doe de rits van de tent maar dicht. lol2

Morgen gaan we brunchen met de familie mij de zoon, maar kom vast voordien nog wel ff aan hier.

Weltrusten voor zo en nog een fijne 2 paasdag morgen voor iedereen. :dag: :slapen:

@roanna: twente gaat idd erg goed, van de komende 4 wedstrijden moeten we er drie winnen om kampioen te worden, kan anders gaan bij puntverlies van de concurrenten of zo dat twente puntenverlies gaat krijgen en we eindigen op de 2e of 3e plaats, maar een kampioenschap voor de allereerste keer zou mooi zijn kijk er iig erg naar uit heb gister ook de wedstrijd gezien komende zaterdag de eerste helft in mijn eigen huis kijken en in de rust naar de verjaardag van mijn oom en tante en dan daar de tweede helft kijken, kampioenschp zou mooi zijn is ook een droom van mij om dat ooit eens te mogen meemaken dat ze t gaan halen maar ben er heel eerlijk wel beetje bang voor dat t niet gaat lukken maar we zullen zien hoe t de komende weken gaat lopen

@roanna: slaap lekker, de groeten aan kokkie en veel plezier morgen tijdens de brunch bij je zoon

@ weet iemand of er een site is waarvan ik cd’s in een keer kan binnenhalen, had er een maar die werkt niet meer

Slaap lekker allemaal en tot morgen

@Beps
Een leuke dag gehad vandaag?

@Roanna
Ook hier is de mail gelezen. Jij moe nu, is ook een hele reis he! Truste op de camping :wink:

@Linda
Spannend … gaan je cluppie het halen of niet.

En ik ga ook het bed in want ik moet er morgen vroeg uit. Ik ga vriendin naar het vliegveld brengen.

de appeltaart was meer dan goddelijk :wink: echt zalig, verrukkelijk, jammie jammie

ik ga ook zo slaapie doen… truste

Goede morguh!!!

:NETHERLANRoanna: 9 april t/m 11 april, weekendje Eindhoven:NETHERLAN

Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Miere,lekker met crazy samen naar marmaris…

Beps een fijne verjaardag gehad en tot slot nog een positieve mail.

Roanna,veel plezier met brunchen.

Zo meiden… ik ben ook weer wakker!
Heerlijk geslapen, nu even de bakken schoon…

Ja ik ben verwent!
Een foon, (eindelijk) mn pand*ra armband met 4 bedels van Rubbie… en een bedel van mn nichten en van mn zus… van mn moeder een mn vriendin een rugtas(voor op reis!) en van mn Bloemmie een diner in TURKIJE!!! (over een week of 2 hihi!)… ja verschrikkelijk verwent…

Zo naar de hondenshow

Beps: een pandora! Gaaf!!! Welke bedels hebbie?? fotoooo graag :wink:

Nou gewoon al 6 bedels haha, koffertje, hondje, hartjes op een bolletje, bijbeltje, driehoekige maandsteen, en de kleine hangende bijbel met goud(van mn nichtjes…pffff )

Wacht maar af… de verslaving wordt alleen maar erger… Ik heb de mijne binnen 1 maand vrijwel volgekocht haha :smiley: Het koffertje heb ik ook… en ook dat bolletje met de hartjes… Maar die andere niet… Ik heb ook een wereldbol, de Taj Mahal, een boeddha, een geldzakje, sneeuwpop, egel, konijn, schildpad, olifant, klavertje4, Kika engeltje (kinderkankervrij) en nog een paar met strass :smiley:

Daarom mocht ik hem ook niet van Rubbie haha… juist omdat hij zn bankrekening al zag dalen ;)!!!

Ok aankleden en wegwezen!!

Beps: haha en die krengen zijn nog duur ook :wink: Dus snap rubbie wel haha :smiley:

Nou tot later! :dag:

@beps: veel plezier!

Goedemorgen nog. :dag:

Wij gaan zo brunchen, maar ik wil iedereen nog even een goede 2e paasdag wensen. Where ever you go, whatever you do.

Tot laters weer. :dag:

By the way… ik zie net, dat Raak ook vandaag alweer naar huis komt.

Mocht je het nog lezen Raak… goede reis terug en welkom thuis straks. :vak01:

cheer cheer

@raak: goede reis terug!