Turkije info...

Hallo, beste Turkijefans,

Voor alle liefhebbers heb ik een website gebouwd over Turkije.
Niet-commercieel, met alle mogelijke informatie zoals foto, video, muziek, recepten, gratis downloads, etc.

Geen aanmelding o.i.d. gewoon klikken en kijken…

Kom eens kijken en geef eventueel graag je commentaar of suggesties om de site nog verder uit te breiden c.q. te verbeteren.

www.pijnenburgturkije.com

HOŞ GELDINIZ

Met vriendelijke groet,

Eric.

Hallo,

Ik vind het een super mooie website…en hele mooie muziek.

Dankje wel.

Ben heel benieuwd wat er nog meer op komt.

Suc6

1 like

Hallo allemaal,

Bedankt voor de vele leuke reacties foto’s en suggesties hier en ook op mijn website zelf.
Er is een aantal keren gevraagd hoe de site verder uitgebreid zal worden:

Dit zal bestaan uit het breder informeren per bestaand onderwerp, daar waar nu bepaalde info nog selectief geplaatst is.

Ook zal er te zijner tijd een rubriek verschijnen zoals gevraagd met daarin een soort “restaurantgids” met vermeldingen van restaurants en beoordelingen door de bezoekers.
Wel zal dit nog enige tijd vergen om voldoende compleet te krijgen en te publiceren.
Weet je een leuk restaurant in Turkije en durf je daar een beoordeling aan te geven kun je dat alvast per e-mail doorgeven.
Later zal er een formulier komen waarin standaard beoordelingen ingevuld Kunnen worden.
Graag ook jullie input hierover.

Met vriendelijke groet,

Eric.

www.pijnenburgturkije.com

Mooie website! Ik ben zelf ook bezig een Turkije website op te bouwen, met informatie over de meest bekende bestemmingen plus extra tips voor een vakantie in Turkije. Zie lekkernaarturkije
groet

Peter

Hoi Peter,

Mooie site ook.
Heb nog weinig tijd gehad maar zal hem vandaag nog wat uitgebreider bekijken.

Misschien overbodige informatie maar belangrijk om te weten:
Ik zag dat je Google adds gebruikt.
Pas hier goed mee op, als Google maar enigszins de indruk krijgt dat er kunstmatig geklikt wordt verlies je onmiddellijk je account. Is mij dus ook gebeurd.
Op verschillende forums wemelt het van de mensen die dit is overkomen.

Dus pas op voor goedbedoelde kliks van familie of kennissen die je wat extra reclame-inkomsten gunnen. Op de een of andere manier hebben ze het direct in de gaten en zijn hier heel achterdochtig in!

Verder zal ik later nog een reactie geven als ik de site beter bekeken heb.

Groet,

Eric.