TTT Ondeugend deeltje (69 :hihi:)

Nee dus!

@TRL: Is nog steeds bezig de rotzooi van een ander op te ruimen en dan ook nog de zorgen van askim aan het hoofd. Sterkte ermee hoor!
@ Linda: Linda, onze Linda… Hoe kan ik die vergeten? Alhoewel ze nu druk aan het werk is en het druk heeft met haar werk en studie, vooral met deze dagen, heeft ze toch nog tijd om voor de buurtjes leuke suprises te maken. Klasse!

@Hans:Fijne forumbeheerder die het soms wel eens iets te letterlijk opneemt, maar dan later toch nog eens goed terug leest :unibrow: en dan tot de conclusie komt van…oh… dat stond er. Dat moet kunnen.:thumbsup:

bloem - gevoelsn rondom om C, helemaal niks er zijn alleen vragen, wat me idd meer bezig houdt is de fam, kwestie, me moeder heeft al getracht te praten met me vader maar ook naar haar wil hij niet luisteren, dus zij kan ook niks meer doen.
Hoe bevalt jou het werken eigenlijk? een beetje vol te houden?

@ cyn - veel plezier met wokken( want weet niet hoe laat je gaat) eet smakelijk

Seray: ik ga om 18.30 ofzo…

Wieeee hij is echt leuk!!! Heb echt super gelachen op msn… Ga nu ff de hond uitlaten!! Tot zo!

:dag:

Roanna heeft al een goeie update gegeven:thumbsup:
@Cyn: Veel plezier voor straks en wok ze!!
@Marion: Nieuwe klepdoos, J blij, jij blij. Heb je de computer straks weer voor jezelf:nod:
@Seray: Als je vader ook niks van je moeder aan wil nemen, dan houdt het gewoon op. Wel een vervelende situatie

Cyn,dus twijfels zijn weer weg?
Seray,moeilijke situatie hoor,lijkt me niet makkelijk voor je…

@Trl: Heb je wat van askim gehoord vandaag??

TRL: ehm nou… :wub: is de nederlandse jongen… Snappie

@cyn…lkkr wokken…alvast smakkelijk voor dadelijk en morgen miss al diploma in de bus

@marion…das nog eens goed nieuws dan:D:D meer pc plezier:D

@bloem…ge-ouw-hoer moet ook kunnen toch;)

@roanna…toch een kleine update van jouw kant…

ff eten…wat staat er bij jullie opt menu?

Cyn,ja dat snap ik:D,maar dacht dat nu je twijfels ronddom askim helemaal weg waren?

Toos,niks gehoord,hadden afgesproken dat als hij uitstel kon krijgen hij mijn telefoon een keer over zou laten gaan,maar niet gebeurt dus vrees dat het niet gelukt is

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon9.gif

,straks maar eens bellen

cyn - oh dan is het nog ff wachten op je eten. maar lekker gelachen vnamiddag, je zal wel vrolijk zijn nu:)

@ toos- nee het houdt idd op, schrijf alleen nog een brief en anders zal ik het moeten aanvaarden

@ trl- makkelijk niet nee, maar ook hier kom ik wel weer overheen

@ filiz- eet smakelijk! bij mij staat er nog niks op het menu

:wacko::wacko::paranoid:

Ja inderdaad hang hier nu aan een draadje…snap er nog steeds geen sikkepit van, heb de halve middag al weer in de boeken gesnuffeld, geinstalleerd, verwijderd, aangepast, hulpfunctie uitgeprobeerd…grrrrrrrrrrrr.snert ding.

Zo ikke ook nog naar de knipschaar geweest, de pruik laten temmen.

Marion, wij van de updates, en jij en J. nu een nieuwe appelflap…o wat zal die kijken huntelaar is spee…

Bloemmie, is als een bakbanaan…jammie…hihiihihihihi
Toos, rust in de tent nu???
Linda is druk aan het werk.
Cynnie…in love op de nederlandse jongen…
ikke morgen lekker vrij…jippie, gewoon de toko op slot.
Nog 5 dagen werken dit jaar…hiephoi

Viva,ben je zeker nu wel instaat om dat ding het raam uit te smijten:D.

Net askim gebeld en hij heeft een week uitstel gekregen,dus een beetje opgelucht…

Goedemiddag :dag:

Heb een beetje over de schouder van Viva meegelezen… Heb vandaag een telefooncursus gehad… was echt super leerzaam… Straks komt m’n schoonzusje en gaan we lekker zonnebanken en eten… Normaal doen we dat op maandag, maar gisteren kwam mijn broer naar huis… dus tja… dan vandaag maar :smiley: Morgen ben ik er weer hoor… Ben bang dat we vanavond gaan bevallen en dit ondeugende deeltje tot zijn einde komt… morgen dus in het nieuwe topic!!

@Bloem
NOG vaker langskomen!!! Dan denk ik dat ik vanaf morgen met de klepdoos en een paar koffers aan de straat sta :wink:

@Cyn
Diploma al binnen, :wub: online en zo meteen lekker wokken. Smakelijk en veel plezier met mams!

@Roanna
Vergeet het steeds te vragen, hoe is het nu met je broer?

@TRL
Is echt een aanwinst voor de zaak die collega van je of niet?
Een week uitstel voor askim, krijgt ie het probleem in een week opgelost of is het uitstel van executie?

@Seray
Vreselijk moeilijke situatie met je vader. Die vriendinnen ook die altijd maar moeten steuken. Heb een vriendin die in dezelfde situatie zit, had eerst een hele goede band met haar vader. Ze waren altijd ‘2 handen op 1 buik’, vader kreeg een relatie met een andere vrouw, gevolg een scheiding. En nu wil ie niets meer van haar weten, ook doordat vriendin heeft zitten steuken. Heel triest allemaal.

@Viva
Nog steeds aan een draadje, vervelend maar het belangrijkste is dat je op de thee kan komen. Lekker vooruitzicht zeg … 5 dagen werken en dan volgend jaar pas weer.

@Damber
Een heleboel geleerd over de telefoon vandaag. Hoe is het met D., is ie al een beetje opgeknapt? De schoonzussenavond verzet naar vandaag … veel plezier!

Viva: nee nog niet echt in love… maar we hebben onwijs veel lol… en hij is gewoon lief!!! :biggrin:

Meiden ik ga me zo eens omkleden, de hond eten geven en dan lekkel wokken!!

Hehe,

eindelijk weer thuis.

Kon na de middag niet meer bij de P.C ,
had werk te doen aan de andere kant van onze afdeling.
Werk gaat morgen ook zo weer verder en misschien zelfs de hele week.

En ik had al zo weinig zin deze week … pufff

Marion,denk uitstel van executie,maar je weet het maar nooit he,kan zomaar veranderen in Turkije…Hij was nu ook weer met een vriend aan het praten.
Ja die collega is echt een apart verhaal hoor,is al wat ouder en werkt er al jaren,maar sinds we de meeste dingen digitaal doen,snap ze het allemaal niet meer.Zelfs der eigen hoofdtaak voert ze niet helemaal goed uit.Gelukkig werkt ze maar halve dagen…

Cyn,lol hebben is ook heel belangrijk

Ik ga ff truusen

@Viva: Heb je het ook al met de F8 functie geprobeert?