:crybaby: ff ego berichtje
mijn vriendin haar vakantieverzoek is afgewezen dus nu kunnen we niet op vakantie in mei
baal nu wel, ook omdat mijn 5 maanden werken daar op losse schroeven staat omdat ik misschien ga studeren.
Dan nog een keer alleen gaan? ik weet het niet…
sorry voor de ego
MK116
18 januari 2008 om 20:51
82
@wr
Dat is balen zeg!
Samen met een vriendin is wel wat gezelliger.
Hier gaat alles goed, vanmorgen naar het consultatiebureau geweest. Hij is al 8½ kilo en 69 cm, al een flink mannetje dus.
Marion2
18 januari 2008 om 20:59
83
@WR
Dat is balen!!! Met z’n tweetjes altijd gezelliger natuurlijk maa alleen geen optie als je zo graag wil? Of was het toch niet zo goed bevallen?
@MK
Een hele knul al zeg! Ze zijn echt zo groot he, vooral het 1e jaar gaat ontzettend hard.
@Linda
Ook al weer in het lijstje, dat groeit ook heel hard de laatste weken.
@ mk - oh mooi, groeit dus prima!
@marion - het was wel goed bevallen, alleen in de zomer vind ik het toch leuker om samen te gaan, is toch minder om sávonds alleen op het terras te zitten en alleen te gaa ndansen
beppie1
18 januari 2008 om 21:05
85
@WR Suc6 met de beslissing, saampjes altijd gezelli-er dan alleen…
@Linda : Ja in heereveen komt Denny M ook, dus Bloemmie happy!! Kan ze juichen hihi!!
MK: hihi, manneke wordt groot dus…
Nou wij zitten lekker tv te kijken, hihi, Peter Pan…lullig he… volwassen en toch…hihi
system
18 januari 2008 om 21:14
86
@MK : Zo, die is gegroeid zeg! Inderdaad voor je het weet, is die alweer een jaar. Met de kleine meid ook alles goed?
@WR : Oh, wat jammer nu dan. Je had je er denk ik zo op verheugd.
@Beps : En is de lucht thuis toch een beetje uit te houden? Peter Pan… leuk toch! Wou ik in in Disney, maar waren altijd lange rijen.
Marion2
18 januari 2008 om 21:15
87
@WR
Zou zelf ook liever hebben dat er iemand mee ging hoor. Meen toch dat ik tegen iemand aan moet rebbelen, zou me anders al heel snel remy voelen.
@Beps
Lekker toch … volwassen en toch zo af en toe wat kinds
system
18 januari 2008 om 21:24
88
@beps : dacht vraag t effe ben de laatste tijd helaas een beetje uit het schaatsen
@ beppie thnx en peter pan is een leuke film voor jong en oud
@ roanna had me er idd op verheugd, maar ja maar eens zien hoe en wat nu
@ marion - ja in de zomer zou ik dat idd ook hebben dat ik me remy zou voelen als je iedereen met vriendinnen of partners ziet overal
beppie1
18 januari 2008 om 21:35
90
@Roanna : De lucht wel, maar daar wen je snel aan
En nu gaan we zo naar bed…
system
18 januari 2008 om 21:35
91
@beps : hoe was de hachee?
ik ga lekker dvd kijken, fijne avond allemaal en slaap lekker alvast
:dag:tot morgen!
system
18 januari 2008 om 21:38
93
@wr : fijne avond verder, slaap lekker en tot morgen
system
18 januari 2008 om 21:40
94
@WR : Lekker ff ontspannen en voor zo alvast weltrusten. :dag: :kus:
@Beps : Zo naar bed dus en dan die lucht onder het dekbed!!! Weer hachee. :lol: Geniet ervan! :slywink:
system
18 januari 2008 om 21:42
95
@Toos : En is het gelukt met de haartjes? Lijkt het weer een beetje? :unibrow:
Jij ook weltrusten hoor!
system
18 januari 2008 om 21:54
96
iedereen wletrusten en tot zondag morgen eerst werken daarna naar ouders toe mams die afgelopen maandag jarig was viert morgenavond haar verjaardag
system
18 januari 2008 om 21:57
97
Naar de kapper geweest en nu een keer egaal bruin en geen blond erdoor. Moet zeggen, het is leuk geworden.
Net naar tineke schouten zitten kijken, we zijn bij die show geweest. Leuk om terug te zien:D
system
18 januari 2008 om 21:59
98
@WR : Welkom terug hier:thumbsup: en slaap lekker voor straks:kus:
system
18 januari 2008 om 22:02
99
@MK : Inmiddels een lekker stevig ventje dus
@Beps : Nog nagenieten van de hachee, fanfare gaat ook mee naar je mandje
@Bloem : Heeeellll veelll plezier in Heerenveen en doe Dennie de groetjes van ons
system
18 januari 2008 om 22:02
100
@Toos : Had ik ook zo graag willen zien, maar ben bijna de hele avond opgehouden geweest. Vind Tineke ook zo super.
Dus je haar is weer gelukt? Kan jij er weer mee door, als je naar Japan gaat de 22e. :wereld: