@Viva: Kook ze en toch een fijne avond. Enne hou je taai he:kus:
@Viva: Uitgeput van de bevalling?
Goed weekend verder en tot ziens. :dag:
Ik ga de pannen ook maar vast op het vuur zetten. Kookaardappelen met bladspinazie a la creme (magnetron) en kipfiletje en kokkie balletje gehakt.
Ik ga patakes eten met een lekkere vette frikandel speciaal. Moet tenslotte om 7 uur bij de kappert zitten
@TRL
Dat is jammer, zie je iets leuks en dan past het weer niet.
@viva
Kook ze en veel plezier op de verjaardag. Als je geen zin hebt wordt het vaak nog erg gezellig.
@Toos
Wat een geluk voor hubs. Hoor je idd niet meer dat ze meteen een vaste aanstelling krijgen.
En nu maar wachten … ben ik boven klaar, wil ik de boodschappen gaan doen. Heeft hub de auto nodig. Wat een timing weer.
@Roanna: Heb je de spinazie a la creme met boursin al geprobeert. Die is lekkerrrrr
Roanna: ja klopt… Dat is het voordeel van individueel!!! Is beter dan met een groep!
@Toos: Doe jij je hubs nog even feliciteren van mij dan met die nieuwe job! ![]()
@TLR: Misschien nog in A’doorn ?
@Marion: Ja, lekker dan weer he! Kan jij weer wachten.
Nee nog niet en wist ook niet dat het bestond.
@Roanna
Kunnen ze straks weer mopperen als het eten niet op tijd op tafel staat.
Nou zie hem aan komen scheuren. Tot straks meiden.
@Roanna: Zal ik doen
@Marion: Lekkere timing van Hubs
Ik had er ook niet van gehoord, maar gewoon wat gepakt en dat bleek de spinazie met kruidenkaas te zijn
Ow… ik weet niet of wij dat lusten, maar ga het de eerst volgende keer proberen. Bedankt voor je tip.
Ik ga achter de frietpan, eet smakelijk voor straks en tot laterssss
Zo dames. Ik ga er ff een eind aan breien. Moet zo weer ff naar de bank geld laten storneren, want die klte UP heeft toch geld van mijn rekening gehaald, terwijl ik een bevestiging heb dat ik tot 5 Januari de tijd had om de mediabox terug te sturen en dus geen lid meer zou zijn. Dat ding had ik 7 december vorig jaar al terug gestuurd met een brief van opzegging (proef) erbij. Je moet ook altijd weer overal achteraan bij dit soort kl*tebedrijven. ![]()
MIJN REIS STAAT AL OP 11 PERSONEN!!! Nog maar 5!!!
Viva,ja had gekund net te klein of ik moest hem open laten.
Roanna,wist niet dat ze in a’doorn Bnnt*n hebben,toch maar weer eens heen gaan ben ik al zolang niet geweest.
Eet smakelijk allemaal
Cyn,oww dan zal het vast wel goedkomen
ben helemaal hieperdepieper haha
gefeliciteerd met het nieuwe deel! ga even teruglezen, oja heb mijn naam laten veranderen in een nickname ivm lama’s die mij op internet googlen enzo
@TRL: In de Oanjerie naast Ver*mode. Ietsje verder dan Dougl** Het is trouwens geen grote winkel hoor! Maar het is te proberen.
@Cynthia: Oei… spannund dan!