Zo, ben er ook weer eens. Was al wel een tijdje thuis, maar had nog even wat te doen. Moet ook nog eten zo, maar we gaan na het voetbal op tv, even naar mijn grote vriend, die met die grote gele M van… Mmmmm.
Het was hier wel erg rustig geweest he! Ja, zonde van Jan Bos van die val. Ik heb er vandaag niet veel van meegekregen, omdat ik weg was. Zag het net ergens bij de samenvattingen.
@WR: Dan zul je ook al wel een aardig woordje Turks spreken of niet? Vind het ook knap van je, dat je dat nog erbij doet naast al je werk. Chapeau hoor!
@Linda:Jou cluppie weer gewonnen, dus jij mag en kan weer blij wezen. :nod:
@Trl: Och, och, och, wat is er toch loos met jou club? :paranoid: Maarja, PSV ook maar een punt, dus het blijft spannend.
roanna- ook lekker af en toe naar de grote gele M! eet smakelijk!
maar mijn turks is nog niet super hoor, vergeet ook snel weer veel maar kan wel wat verstaan nu, en kan de simpele dingen wel zeggen
@roanna: ben zeker blij met de uitslag was ook een erg leuke, spannend wedstrijd moet ik zeggen, komende donderdag moeten ze uit naar die grote club uit rotterdam
@WR: Oh zo ja. Wel handig hoor als je het in ieder geval al een beetje verstaat. Dat heb ik met Maleis. Mijn manneke is Indonesiesch en vroeger ging ik veel met Indische en Molukse mensen om en toen wilde ik het ook graag leren. En ach, zo in de loop van de tijd, heb ik het ook aardig onder de knie gekregen. Ik versta het in ieder geval wel en spreek het als het moet, ook wel aardig. Maarja, je kunt er verder niets mee, maar soms is het wel leuk als je b.v. wilt dat anderen je niet verstaan, om dan met elkaar Maleis te spreken. Ha, ha. In de winkel b.v.
@roanna: zekers een mooie wedstrijd wel goed voor ons dat de nr 1t/m3 punten hebben laten liggen dit weekeinde we staan slechts 4 punten achter op psv geloof ik
@Linda:Zo denk ik er ook over. Miss een keer bij de videotheek huren ofzo! Ik weet natuurlijk ook niet of het waar is, maar men zegt (smaken verschillen), je kunt de cd beter horen, dan zien. Dus ga het zelf wel een keer ondervinden. Toch?
@roanna: ja idd huren is ook een optie, als die te huur is kunnen we ook wel afspreken om m samen te kijken dan kom ik wel gezellie een dagje naar je toe
roanna- lekker gegeten:) maleis, mooie taal, wel handig dat je het verstaat en ook wat kan spreken, zeker als je niet wil dit iedereen hoort wat je bespreekt:)