TTT deeltje 71

@Toos: goed van jullie dat jullie daaraan gedacht hadden. En idd lekker dat je nog een paar dagjes bij kan komen

Zit hier op mn giga plekje… niet rustig dus…kom zovaak ik kan

@Toos
Wat lief … hebben ze een heel persoonlijk aandenken aan hun vrienden.

De steen die gemaakt was, was echt mooi geworden. Het is geen echte zwerfkei geworden, maar het leek een groot stuk leisteen

@ toos, als het maar mooi is en een beetje aan de wensen voldeed

@ beps, dacht ik al, zo snel antwoord!! hihih… ennuhemmm… ikke bijna van de stoel gevallen van t lachen :smiley:

@ marion, alles helemaal okey met de klapdoos, wil J er nog wel achter weg?

@Bloem
Valt me eigenlijk reuze mee, dacht hij blijft er achter wonen. Zaterdag niet veel tijd gehad omdat we bij de opa’s en oma’s moesten gaan klazen. Hij had een skateboard en daar moest ie ook op oefenen, bij ons had hij nog een schaakbord dus wil hij tussendoor een potje met hub. En dan nog de racebaaan waar regelmatig mee gespeeld moet worden. Gistermiddag de hele middag bij de buurjonge en toen heeft ie er alleen 's avonds er maar achter gezeten.

Goeden morgen en gefeliciteerd met deel 71:wink:

Voor de geinteresseerde: Ik heb mijn jurk gekocht:teeth: Nu nog leuke schoenen die eronder passen.

Krijg het gevoel dat er minder mensen actief zijn op het forum, maar kan het fout hebben, omdat ik weinig aanwezig ben, omdat ik veel werk. Maar gelukkig niet zo heel lang meer totdat ik weer op vakantie ga:teeth:

@Cristina
Klopt het dat zij minder of niet meer of het forum is?

@Cynthia
Hoe gaat het met jou en je vriend? Zit hij nou al in dienst?

@Seray
Zag dat je weer single bent, maar heb nergens je verhaal gevonden.

@Toos
Fijn dat je zo lang vrij bent!

Toos, wat een prachtige foto’s en wat een rust straalt het daaruit…
apr08, nou er zijn niet minder mensen aktief op het forum hoor, …
en het verhaal van seray staat 2 delen terug…dus ff zoeken…

@Apr08
Fijn dat je geslaagd bent voor de jurk, wat voor iets is het geworden? Sjiek of vlot?
Cris is minder op het forum nu omdat ze studeert in Schotland.

goede morgen allemaal…

ik heb even bijgelezen…maar sorry is niet veel blijven hangen…bovendien heb ik een baaldag…kon je die maar net zo ingeven als bij het voetballen…gewoon lkkr niks doen!!

net bij het gemeentehuis geweest voor een nieuwe id aan te vragen…jeetje als er 1 groep is die niet doorwerken :(…sorry als ik iemand beledig :wink:

naja…dadelijk werken…tot 9…

iedereen een fijne dag en tot vanaaf…xx

genoeg mensen op t forum hoor… :tssk:

@ filiz, ambtenaren he? :hihi:

@Filiz
Een baaldag en dan duurt het ook nog lang op het gemeentehuis, is standaard denk ik. Ook nog werken tot 9 uur … hoop dat de kids daar wel wat mee willen werken. :kus: omdat het niet meezit.

Hela ! Ambtenaren ! Ikke ben er ook ene hoor ! Daarom dat ik zo veel hier zit ! Hihi ! :stuck_out_tongue:

@ marion, tja misschien is het ook gewoon een computer, dezelfde programma’s… de rest is natuurlijk veeeeeeel leuker/ nieuwer/ spannender!!

Weet iemand waar Cyn zit ? Heb haar nog niet gezien. Is ze op verlof of zo ? toch niets van gelezen dacht ik ?

@Allen,

ik heb vandaag echt geen zin om te werken.

:biggrin::teeth::smiley:

Ikke ook niet ! Ambtenaren hé ? :disgust: :disgust: :disgust: :disgust:

Ik ben geen ambtenaar, maar lijkt me wel lekker om met een klepdoos in een ligstoel de dag vol te maken

:smiley:

heb ook geen zin moet van 13-21 uur

@ antonie en kaylo,… me neitherrrrr
niet dat ik ook echt werk ofzo, maar moet hier wel aanwezig zijn zeg maar…

ikke wil ook voor de overheid werken :smiley:

tis wel echt heeeeel erg maandag he??