TTT deeltje 71

@Toos
Heb je album gekeken, was een weekendje sneeuw voor jullie daar! Ziet er wel mooi uit.

ze zijn echt mooi geworden

@Kaylo: Het gaat wel, ben wel moe

@Toos
Heb je nog tijd om uit te rusten of moet je weer aan de crock? Je hebt het wel verteld dacht ik maar ben het weer vergeten.

poehee wat een bergen sneeuw zeg… je zult er maar wonen!

@marion: alleen ik had er last van, alles gelukkig nu weer in orde

@Bloem
Dacht ik ook al, kijkt wel mooi die sneeuw maar geef mij maar bergen en zon!

[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/Noorwegen_8_december_2007_070.jpg](javascript::wink:

hihi
tis wel lekker voor een weekendje
hoop dat wij strax in baselga het droog houden, maar er moet wel sneeuw liggen :smiley: hihih…

owhh die is mooi, zo’n klein beetje kleur en de rest wit en donker :thumbsup:

Ik ben vrij tot donderdag, gelukkig wel

@Toos
Das zeker mooi, heb je in ieder geval nog een paar dagen om bij te komen van alles.

Er lag meer dan 60 cm sneeuw. Het was zaterdag een prachtige dag, het was koud. Maar de zon scheen

@ toos, wowwwww das wel echt lekker/ nodig… lekker een half weekje vrij…!
probeer er ook een beetje van te genieten

wat vonden de vrienden van de drank??

Toos,gave foto’s zeg.Lekker dat je pas donderdag hoef te beginnen…

Ik had ze gemaild waar ze van hielden, was een verrassend antwoord. Jenever, hebben we ook meegenomen. Die mensen waren zo lief en gastvrij. Mijn vader tekende en aquarelde en mijn moeder borduurde. We hadden een tekening en een iets wat mijn moeder had gemaakt voor ze meegenomen. Waren ze heel blij mee, ze zeiden dat ze er niet om hadden durven vragen, maar hoopten dat we iets mee zouden nemen.

Is een leuk aandenken voor die mensen

owh toos, dat is wel errug attent van je/ jullie
die mensen hebben natuurlijk ook een dierbare verloren…
pfff tis allemaal wat nog maar es een dikke :kus:

Ja ze kenden mijn ouders zo’n 20 jaar. Ze zeiden ook dat het vreemd was dat ze er niet meer kwamen